Nem rugaszkodott messze a hagyományaitól a brit Morgan, hiszen a legújabb típusa is éppen úgy néz ki, mint több évtizede szinte az összes. De a lemezek alatt modern technika dolgozik, a Plus Six egy soros hathengeres, turbós motort kapott a BMW-től.

Már megint egy Morgan, ami éppen úgy néz ki, mint eddig, mondhatnád, de a Plus Six egy vadonatúj modell a hagyományőrző brit márkától. Az alapok alumíniumból és fából – igen, fából – készültek, és kétszer olyan masszívak, mint korábban. A 3,89 méter hosszú modell igazi klasszikus, amihez még egy stílusos keménytetőt is készítettek.

A lényeg a motorja, a korábbi Plus 8-hoz kínált V8-as helyére egy háromliteres, soros hathengeres erőforrás került, ami szintén a BMW-től származik. A Morgan első turbós modellje 340 lóerőre és 500 Nm nyomatékra képes,

mivel csak 1075 kilogrammot nyom, ezért félelmetesen megy, 4,2 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 267 km/óra.

Tudod, miben van még ez a motor? Az új Suprában:

A Plus Six igazi klasszikus sportkocsi, ami a hátsó kerekeket hajtja,

és egyelőre csak nyolcfokozatú automatával kapható, de hamarosan lesz kézi váltós is belőle. Az ára pedig jóval kedvezőbb a V8-asénál, 120 ezer helyett 78 ezer angol font, ami 29 millió forintnak felel meg. Nem lesz gyakori látvány, még így is csak 300 darabot készítenek egy évben.

Ez is érdekelhet:

Így bírja az ütközést egy modern autóval a Morgan

Nagy sebességgel rohant neki egy Peugeot, de látszólag annak lett nagyobb baja.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Még mindig hidegrázós Hamilton és Verstappen utolsó köre arról a bizonyos Abu-dzabi Nagydíjról

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés