Nem rugaszkodott messze a hagyományaitól a brit Morgan, hiszen a legújabb típusa is éppen úgy néz ki, mint több évtizede szinte az összes. De a lemezek alatt modern technika dolgozik, a Plus Six egy soros hathengeres, turbós motort kapott a BMW-től.
Már megint egy Morgan, ami éppen úgy néz ki, mint eddig, mondhatnád, de a Plus Six egy vadonatúj modell a hagyományőrző brit márkától. Az alapok alumíniumból és fából – igen, fából – készültek, és kétszer olyan masszívak, mint korábban. A 3,89 méter hosszú modell igazi klasszikus, amihez még egy stílusos keménytetőt is készítettek.
A lényeg a motorja, a korábbi Plus 8-hoz kínált V8-as helyére egy háromliteres, soros hathengeres erőforrás került, ami szintén a BMW-től származik. A Morgan első turbós modellje 340 lóerőre és 500 Nm nyomatékra képes,
mivel csak 1075 kilogrammot nyom, ezért félelmetesen megy, 4,2 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 267 km/óra.
Tudod, miben van még ez a motor? Az új Suprában:
A Plus Six igazi klasszikus sportkocsi, ami a hátsó kerekeket hajtja,
és egyelőre csak nyolcfokozatú automatával kapható, de hamarosan lesz kézi váltós is belőle. Az ára pedig jóval kedvezőbb a V8-asénál, 120 ezer helyett 78 ezer angol font, ami 29 millió forintnak felel meg. Nem lesz gyakori látvány, még így is csak 300 darabot készítenek egy évben.