Mostantól egy Mercedes-AMG a leggyorsabb szabadidő-terepjáró a Nürburgringen, az 500 lóerős GLC 63 csak néhány másodperccel, de megelőzte az Alfa Romeo Stelvio Quadrifogliót a legendás pályán.

Első próbálkozásra sikerült megdönteni az Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio körrekordját a Mercedesnek a Nürburgringen, mostantól a GLC 63 S 4Matic+ a leggyorsabb szabadidő-terepjárónak. A Stelvio, ami a Porsche Cayenne Turbo S-től vette el az elsőséget, 7 perc 51,7 másodperccel uralta a pályát egészen mostanáig, az AMG-vel ugyanakkor 7 perc 49,369 másodperc alatt értek körbe.

Ha még nem unod a körrekordokat, itt egy újabb, ezúttal az Alfa Romeótól

A Giulia után most a Stelvio is a leggyorsabbak közé került.

A volánnál Markus Hofbauer, az AMG fejlesztőmérnöke ült, és az őszi időjárás is tökéletes volt ahhoz, hogy a magas építésű, de bivalyerős SUV-vel figyelemreméltó kört autózzanak. A GLC 63-nak is mindene megvan a sikerhez, 4 literes biturbó V8-asa 500 lóerőre és 700 Nm-re képes, ezen kívül összkerékhajtás, légrugózás és karbon-kerámia fékek is segítik a szériamodellt.

Nézd meg, hogyan küzdi le a pályát a Mercedes-AMG brutális SUV-je:

Ez is érdekelhet:

Rekordot is döntött a Nürburgringen a négyajtós AMG GT, meg nem is

A leggyorsabb négyüléses, de nem a leggyorsabb négyajtós.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

Amikor a világ legnagyobb autóversenyzői a Népligetben nyomták

További cikkeink a témában