Nemrég jelent meg a nyolcas Golfból a GTI, máris itt vannak a tuningolt változatok. A Manhart az elsők között hozott ki még többet a sportkompaktból.

Még csak egy éve annak, hogy megmutattuk, hogyan lehet kihozni 450 lóerőt az akkor éppen kifutó hetes Golfból.

Az új Golf érkezéséig itt egy 450 lóerős az előzőből

Másfélszer olyan erős, mint a széria Golf R.

A Manhart most ismét egy Golfot mutatott be, de már a nyolcadik generációs GTI-ből, aminek a külsejét nemcsak a fekete fényezés teszi egyedivé.

Jobb kiállása lett a H&R rugóktól is, ami nem kevesebb, mint 40 milliméteres ültetést jelent a Golfnak,

és remekül mutatnak rajta a sokküllős, Venturi stílusú Manhart könnyűfém kerekek is 19 colos méretben, 225/35-ös abroncsokkal.

A hátsó lökhárítóban lévő diffúzor és a GTI-re egyébként is jellemző piros csíkok még inkább kiemelik a Manhart Golfját a többi közül.

Az utastérben nem sokat változtattak, de az elég figyelemfelkeltő: a mennyezetre a Rolls-Royce-okban látott fénypontok kerültek.

A legújabb Golf GTI kétliteres, turbós motorja gyárilag 245 lóerőre és 370 Nm-re képes, ezt fokozták a Manhart műhelyében az új motorvezérlő programmal, ami

a teljesítményt 290 lóerőre, a nyomatékot 425 Nm-re fokozza, a hangját kívánságra sportkipufogóval emelik ki.

Ez is érdekelhet:

Clubsport változatban még jobban vágyunk az új Golf GTI-re

Még erősebb lett a Volkswagen sportkompaktja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

További cikkeink a témában