Az elmúlt tíz év alatt volt időd megszokni a rendhagyó formáját, ezért ismerős lehet a Juke második generációja. A Nissan vagány kis crossovere azonban teljesen megújult, hogy használni is jobb legyen.
2009-ben jött ki a Juke, ami a furcsa formájával nagy meglepetést keltett, de megszerették a vevők, a Nissan egyik legsikeresebb típusa lett belőle. Most már itt volt az ideje a modellváltásnak, és az új generáció ott folytatja, ahol az elődje abbahagyta. Maradt a megosztó forma a jellegzetes arányokkal és az osztott fényszórókkal, amiről azonnal felismerheted.
Az eltelt egy évtized alatt rendesen megszaporodtak a Juke konkurensei, ezért a Nissan mindent beleadott, hogy autónak is jobb legyen az új széria.
Az alapokat a nemrég bemutatott Renault Clio és Captur padlólemeze adja, és nemcsak nagyobbnak tűnik az új Juke, hanem az is, a hossza 7,5 centivel 4,21 méteresre, a tengelytávja tíz centivel 2,64 méteresre növekszik.
A Juke jellegzetessége volt az osztott fényszóró, amit az új modell is átvett, szűkre húzott felső menetfénnyel és kerek fényszóróval,
mindegyik LED-es. A bumeráng alakú hátsó lámpa jóval hagyományosabb darabnak adta át a helyét, amivel szélesebbnek látszik, és a Qashqai kistestvérének tűnik az új Juke. Új a Fuji Sunset fényezés, és akár 19 colos kerék is kérhető.
A berendezés is megőrizte a Juke stílusát a formás középső konzollal, a 8 colos érintőképernyő okostelefon-tükrözésre képes,
és fedélzeti wifi is van. Széria a sportülés, akár Alcantara vagy bőrkárpittal, amiből a műszerfalra is juthat, a fejtámaszokban pedig a Bose hifi hangszórója lehet. A hátsó lábtér hat centivel nagyobb, a csomagtér ötödével 422 literesre bővült.
A Juke egyelőre egyféle motorral érkezik, a Micrában is látott ezer köbcentis, turbós háromhengeres benzinessel, 117 lóerővel,
hatfokozatú kézi vagy hétsebességes duplakuplungos váltóval. Az újdonság 23 kilogrammal könnyebb lett, feszesebbnek és sportosabbnak ígérik. A későbbiekben az 1,33 literes benzines és az 1,5 literes dízelmotorral bővülhet a választék.
A legújabb Nissanokhoz hasonlóan a Juke is megkapja a ProPilot félig önvezető rendszert, ami képes önállóan tartani a sávot és a távolságot,
felismeri a gyalogosokat és a kerékpárosokat, a közlekedési táblákat, és a holttérben lévő járműveket. A Juke előző szériájából több mint egymillió darab fogyott Európában, és az újdonság is hasonló sikerre számíthat.