A jelenlegi Juke formáját eléggé eltalálta a Nissan ahhoz, hogy ne legyen szüksége ráncfelvarrásra, ezért inkább a fedélzeti kijelzőket cserélte modernebbre, és az új műszerfallal együtt sárgába öntötte az egészet.
Bátor lépésre szánta el magát a Nissan, amikor kidobta az Almerát, és bemutatta helyette a Qashqait, de nagyon bejött, és hasonlóan merész húzás volt, amikor 2010-ben gyártásba került az egy évvel korábban még Qazana néven bemutatott tanulmányautó, akkor már Juke néven. A bájos kis béka elég feltűnő formát kapott, főleg ebben a sárga színben.
A Juke hamarosan óriási siker lett, eddig 1,3 millió példányt adtak el belőle, és 2019-ben már a második generációja került gyártásba, ami minden téren jobb lett az elődjénél. A formáját annyira eltalálta a Nissan, hogy a pályafutása felénél nem volt szüksége ráncfelvarrása, ezért csak azokon a részleteken változtattak, ahol érdemes is volt.
Például a belső térben, ahol 12,3 colosra növelték a középső érintőképernyő méretét,
és 8 fokkal a vezető felé fordították, hogy jobban lássa. A nagyobb kijelzőhöz a műszerfalat is át kellett tervezni, élénk színű keretbe foglalták a képernyőt, alatta kerekről szögletesre cserélték a szellőzőnyílásokat, és a Qashqaiból ismerős 12,3 colos műszeregység is új.
Más is változott a Juke utasterében, például szériafelszerelés lett az elektromos kézifék, megnövelték a kesztyűtartó méretét, és áttervezték a középső kartámaszt is, hogy kényelmesebb legyen az élet a fedélzeten. A közepes felszereltségtől széria a vezeték nélküli telefontöltő, és a tolatókamera felbontását is javították 0,3-ról 1,3 megapixelesre.
A külső nem változott, de a Nissan kiemelte, hogy a Juke újra kapható élénk sárga színben, ami remekül illik egy ilyen feltűnő dizájnhoz. A műszaki tartalom is változatlan, az 1,0 literes, 114 lóerős turbós háromhengeres benzines és az 1,6 literes, 143 lóerős benzines hibrid modell közül választhatnak a vevők.
Ez is érdekelhet: