Már nem kell sokat várni a Micra új generációjára, ami tisztán elektromos hajtású lesz, és addig is mutatott valami igazán izgalmasat a Nissan. Újra elővették és leporolták a kétezres évek elején épített, V6-os középmotoros prototípust.

Már egy ideje nem hallottunk a Nissan Micráról, aminek az lehet az oka, hogy a 2016-ban bemutatott ötödik generációja, ami a Renault Clio testvérmodellje volt, egy ideje nem kapható. A Nissan már az utódját készíti elő, ami egy elektromos autó lesz, méghozzá az új Renault 5 testvérmodellje, és addig is előszedtek valami érdekességet a Micra múltjából.

Még a kétezres évek elején, a békalámpásnak is mondott harmadik generáció premierjén leplezték le a Micra 350SR tanulmányautót,

egy őrült prototípust, aminek az első ülései mögé a Muranóból származó 3,5 literes V6-os motort szerelték,

több alkatrészét a szintén hathengeres 350Z adta kölcsön, és a Nismo raktárából is válogattak hozzá.

A motorvezérlés módosításával a teljesítményét 300 lóerőre növelték, ezért el tudod képzelni, mekkora élmény lehet ez a hátsókerekes, középmotoros Micra, ami még ezzel a motorral is csak 1200 kilogrammot nyom. Most, hogy a küszöbön az új generáció premierje,

a Nissan előkereste a raktárából, és egy kicsit le is porolta az immár 23 éves 350SR-t.

Az eredeti piros-szürke fényezés ezüstnek adta át a helyét, amire a 300ZX hátsó lámpája által ihletett kék minta került. 18 colos Rays kerekeit feketére fényezték, ahogyan a hűtőmaszkot is, és egy kicsit a belsejét is feljavították, például egy 9 colos képernyővel. Az új fényszórók kerek nappali menetfénye pedig már az elektromos Micra dizájnját idézi.

Ez is érdekelhet:

Még mindig képes újat mutatni a Nissan GT-R

Nem mostanában fogja befejezni a GT-R gyártását a Nissan, itt az új kiadás.

A Nissan Z megmutatja, milyen most az igazi japán sportautó

Élénk, retró, kézi váltós japán sportautó. Ahogy kell.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Nyár, aperitivo, dolce vita Budapesten

Okos autók, makacs sofőrök – így viszonyulnak a magyarok az újabb technológiákhoz

340-ről fékezni, 24 órán át – Le Mans nemcsak egy verseny, hanem a motorsport maga

További cikkeink a témában
Kis magyar faluból a dobogóra a világ leghíresebb autóversenyén. Olvasd el az új magyar sikersztorit!
Hirdetés