A Forma–1 kötelezné a régi motorgyártókat, hogy információkkal és fejlesztésekkel segítsék az újonnan érkezőket – az biztos, hogy ezt nem lesz könnyű átnyomni a jelenlegi négy beszállítón.

A Liberty Media motorreformja – miszerint 2021-től egyszerűbb és olcsóbb motorokra cserélje le a jelenlegi, műszakilag bonyolult és drága energiaforrásokat, azt remélve ettől, hogy további motorgyártókkal bővülhet a sportág – nagy ellenállásba ütközött, vagyis nagyobb horderejű változásra nem lehet számítani.

Nagyrészt ennek köszönhetően nem lett végül semmi a korábban (élénken) érdeklő Aston Martin, Cosworth, Ilmor és Porsche F1-es részvételi szándékából.

Az F1-tulaj viszont nem adja fel törekvéseit, ezért most azt találta ki, hogy

arra kötelezi a sportág jelenlegi motorgyártóit, hogy osszák meg technológiájuk és fejlesztéseik egy részét és az újonnan érkezőkkel.

A száguldócirkusz sportigazgatója, Ross Brawn szerint bár ez nem lenne annyira radikális változás, mint amit eredetileg terveztek, de így nagy lépést tehetnének a a megfelelő irányba.

Abban viszont biztosak lehetünk, hogy a jelenlegi gyártók nem lelkesednek az ötlettől, hogy ingyen adják át azt, amire sok időt, pénzt és energiát áldoztak.

Eközben meg...

Hétvégén elrajtolnak a jövő versenygépei

Minden eddiginél izgalmasabbnak ígérkezik az új szezon.

(Fotó: Scuderia Ferrari)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Új fényeket kap, de marad a nagy maszk a BMW 4-es Gran Coupén és i4-en

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés