Persze biztosan náluk is vannak szürke hétköznapok, de a Jesko két példányával bizonyítják ezen a videón, hogy mennyire jó mulatság a Koenigsegg tesztpilótájaként dolgozni.
Már több mint két éve annak, hogy a Koenigsegg bemutatta a legújabb modelljét az egy ideig biztosan utolsónak számító genfi autószalonon.
A Jesko fejlesztése időközben gőzerővel folyik, és erről a munkáról most egy újabb részletet osztottak meg egy egészen rövid videón.
Ha szeretnéd, hogy ilyenek legyenek a szürke hétköznapok az irodában, akkor figyeld rendszeresen a Koenigsegg karrieroldalát!
Az alapító apjáról elnevezett Jesko motorja egyébként egy 5 literes biturbó V8-as, ami etanollal tankolva 1600 lóerős teljesítményre és 1500 Nm-re képes, akárcsak egy Bugatti, de azzal szemben kizárólag a hátsó kerekeket hajtja.
A Koenigsegg csak 125 példány gyártását tervezi, és a Jesko nemcsak a teljesítményével, hanem az árával is felveszi a versenyt a Bugattival: egy jól felszerelt példánya négymillió euróba kerül majd.