A BMW még az ősszel mutatta be az M3 és M4 Coupé új generációját, most pedig bejelentette, hogy a hátsókerék-hajtásoson kívül M xDrive változatban is elérhető lesz a két sportmodell.
Nem ez az első összkerékhajtású modell a BMW M-es kínálatában, de az M3-ból és M4-ből korábban még nem kínált xDrive változatot a német márka. Az M5-tel ellentétben a kisebb típusoknál nem szériafelszerelés, hanem opcióként lesz választható az összkerékhajtás, kizárólag az 510 lóerős Competition modellekhez.
Az összkerékhajtás jobb tapadás jelent, ezért jóval gyorsabb is lett a BMW M3 és M4 Coupé, 3,5 másodperc alatt gyorsul százra,
négy tizeddel kevesebb idő alatt, mint a hátsókerék-hajtású modell. A négy hajtott kerékkel nem lett kevésbé élvezetes a vezetése, mert a rendszert úgy hangolták, hogy továbbra is a hátsó kerekek hajtását részesítse előnyben.
Az M5-nél ismert módon teljesen hátsókerék-hajtású mód is kapcsolható, amivel driftelni is lehet,
és a kipörgésgátlót is úgy programozták, hogy többféle fokozatban legyen állítható az érzékenysége. A hátsókerék-hajtásúnál valamivel nehezebb M3 és M4 Coupé külsőre semmiben sem különbözik, de alapból egy mérettel nagyobb kerekek kerülnek rá.
A BMW M-nek nem ez lesz az egyetlen újdonsága, a kézi váltóval is rendelhető M4-ből hamarosan érkezik a vászontetős kabrió, és most először Touring is lesz az M3-ból, amit már fel is villantottak egy korábbi klipben.