Már a formájával levenne a lábáról a Kia mifelénk forgalomba kerülő legnagyobb limuzinja, pedig a vezethetőségét is emlékezetesnek szánták. Rengeteget tesztelték a Nürburgringen, a Stinger pedig most meg is mutatja, milyen otthonosan mozog a Nordschleifén.

Eddig még nem próbálkozott hasonlóval a Kia, és ehhez képest a Stinger igencsak ütősre sikeredett. A német sportlimuzinok legújabb ellenfelének nem a magyar kéz rajzolta lendületes forma az egyetlen ütőkártyája, hanem a vezethetősége is, amit a Nürburgringen csiszoltak tökéletesre. A mérnökök mindössze néhány hét alatt 480 kört tettek meg a csúcsmodellel a hírhedt Nordschleifén, ami 10 ezer kilométert jelent, és további 20 ezret tekertek bele ugyanitt a dízelváltozatba.

Persze egy ilyen sportos szedánt benzinessel illik venni, és már a kétliteres, turbós négyhengeres is 255 lóerős, amivel 6 másodperc alatt sprintel százra.

De az igazi a 3,3 literes, biturbó V6-os, amit most először hozott el Európába a Kia, és a 365 lóerős motorral már 4,9 másodperc is elég ahhoz, hogy százra gyorsuljon.

A Nürburgringen forgatott videóból pedig kiderül, hogy a hangja is elég kellemes lett, alig várjuk, hogy megérkezzen hozzánk is.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.