Gyönyörű tanulmányautót készítettek a Pagani stílusában az olasz Istituto Europeo di Design formatervező tanulói. Az Alisea tökéletesen illeszkedik Horacio Pagani alkotásai közé, mégis üdítő a letisztultsága.
Horacio Pagani igazi maximalista, és ez tökéletesen látszik az autók minden milliméterén. Ezeknek a ritka szupersportautóknak minden részlete tökéletesre van csiszolva, hogy egyszerre feleljen meg a szélcsatornának és azoknak a tehetős gyűjtőknek, akik megengedhetnek maguknak egy Paganit. Az Istituto Europeo di Design formatervezői nagyon sok elemet megtartottak ezekből, de a minimalista megközelítéssel az Alisea egész más arcát mutatja a Paganinak.
Hullámzó övvonala, a fényszórók formája és az elmaradhatatlan középre rendezett kipufogók ott vannak az Alisea-n is.
Horacio Pagani a nyolcvanas években kezdett el dolgozni a Lamborghininél, ahol fokozatosan küzdötte fel magát a ranglétrán. Karrierjének egyik kiemelkedő pontja volt a vállalatnál, amikor a Countach huszonötödik évfordulós kiadását tervezte meg. 1992-ben aztán megalapította a modenai székhelyű Pagani Automobilit, majd hét évvel később bemutatták a Zondát.
Nagyon sokat merítettek a torinói hallgatók az első Pagani modellből, de a saját elképzeléseik szerint több letisztult felülettel és a légbeömlők minimalizálásával készítették el az Alisea koncepciót, melyben nem kötötte a kezüket a hajtáslánc és más műszaki paraméterek, mert valójában egy 1:1-es méretarányú modellről van szó.
Ez is érdekelhet: