A legújabb tanulmányautójával azt mutatja meg a Pininfarina, hogy milyen kényelmesen utazhatunk majd a teljesen önvezető autók világában.

Ha egy újabb autót mutat be a Pininfarina, akkor arra érdemes figyelni, még úgy is, hogy nem sorozatgyártásba kerülő modellről van szó, hanem az autózás jövőjét elképzelő tanulmányautóról. A Teorema Concept azt mutatja meg, hogy milyen lesz az utazás akkor, amikor már teljesen önvezető modellekkel járunk majd.

Az 5,4 méter hosszú Teorema egy izgalmas szupersportautónak tűnik, pedig valójában egy tágas utazóautó.

A hajtás nem foglal sok helyet, ugyanis teljesen elektromos, az akkumulátort pedig gördeszka-szerűen a padlóba építették, ezért a karosszéria teljes hosszában kényelmes utasteret alakíthattak ki.

A lounge hangulatú belsőben alapesetben öt ülés található, a vezető középen ül.

Autonóm módban viszont a négy utasülésből két szófát lehet hajtogatni, a vezető ülése pedig megfordítható,

így jobban esik beszélgetni, amíg az autó saját magát vezeti. A nagy üvegtetőre közben a kiterjesztett valóság elvén vetít ki különféle információkat.

A Teorema Concept paramétereiről nem árult el semmit a Pininfarina, de egy ilyen jövőbemutató tanulmánynál nem is az a lényeg, hogy mennyivel megy, és milyen messze jut egy feltöltéssel. Azért viszont érdekes, mert

ez az olasz stúdió első teljesen virtuálisan megtervezett modellje, amihez nem készült egyetlen igazi makett sem.

A legutóbb ezek a sportautók kerültek ki a Pininfarina műhelyéből:

A Teslát is legyorsulja a Pininfarina szuperautója

A Rimac szállítja hozzá a technikát.

Pininfarina mutatja meg, milyen lenne a Fisker Karma utódja

Gyönyörű tanulmány a Tesla jövőbeli ellenfeléről.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában