Nem csak turbós és automata váltós sportautókat gyárt már a Porsche, a legújabbakat például szívómotorral és kézi váltóval mutatta be. A 718 Cayman GT4 és 718 Spyder erősebb és gyorsabb is az elődjénél.
A Porschénél minden technikai újdonság bevezetését a rajongók ellenvetése övezte, legyen szó a vízhűtésről, az automata váltóról, az összkerékhajtásról vagy éppen a turbóról. A 718 Boxster és 718 Cayman például már csak négyhengeres bokszermotorral készült, és bár nem nagyon panaszkodhattunk rá, most itt a csúcsmodell, ami mindenkinek maradéktalanul megfelel.
A 718 Cayman GT4 és 718 Spyder motorja ugyanis egy vadonatúj 4 literes, hathengeres bokszer szívómotor, amihez hatfokozatú kézi váltó kapcsolódik.
A teljesítménye 420 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 420 Nm, amivel mindkét sportkocsi 4,4 másodperc alatt gyorsul százra, a Spyder 301, a Boxster pedig 304 km/órás végsebességre képes.
Az új motort lehet, és érdemes is kihúzatni, 8000 a maximum fordulatszáma, és a középmotoros sportkocsik minden részletét átdolgozták hozzá. A futóművet három centivel ültették le, opció az aktív felfüggesztés és a kerámia-kompozit fék. A GT4-hez Clubsport csomag is kérhető, aminek a bukókeret, hatpontos biztonsági öv és tűzoltó készülék is a része.
A két új Porsche otthonosan mozog majd a versenypályákon, a gyártó szerint az elődjénél 10 másodperccel jobb köridőre képes a Nordschleifén.
Az új első lökhárítóról és kerekekről is felismerhető 718 Cayman GT4 és 718 Spyder fejlettebb aerodinamikájú lett.
A kupéra fix, a nyitott tetős modellre 120 km/óra felett kiemelkedő hátsó szárny került, ami nagyobb leszorítóerőt termel.
A Spyder vászontetejét pedig egyszerűbb lett mozgatni, amivel a mindennapokban használhatónak ígérik.