A Porschék átépítéséről ismert Ruf három éve egy modern technikájú, klasszikus stílusú sportautóval állt elő, és most ennek elkészült a szabadidős változata, de nem a megszokott recept szerint.

A Porsche-modellek átépítésével szerzett nevet magának a Ruf, és a legismertebb alkotásuk a legendás CTR Yellowbird volt, amit 1987-ben mutattak be, és ami 469 lóerős motorjával gyorsabb volt, mint a korabeli szuperautók, a Ferrari F40 és a Porsche 959.

Mutatjuk álmaink új Porschéjét a genfi szalonról

A retró stílus mögött egy vadonatúj 700 lóerős autó rejtőzik, ami benned is azonnal felkelti a birtoklási vágyat.

A Ruf pár éve, 2017-ben ismét nagy feltűnést keltett a CTR modern változatával, amivel még most sem tudunk betelni.

Az új CTR csak a formájával emlékeztet a 964-es sorozatú Porsche 911-re, valójában egyedi szénszálas szerkezetre épül,

szintén karbonból formált karosszériával. A Ruf legújabb változata a Rodeo Concept, egy szabadidős változat, megemelt futóművel, tetőcsomagtartóval és terepgumikkal, de nem egészen a kategóriában megszokott recept szerint épült.

A Ruf Rodeót ugyanis a vadnyugat stílusa ihlette,

a kétszínű karosszériára bőrrel bevont gallytörő rács került, a fényszórók is bőrhuzatot kaptak, a motorházfedélre egy ásót erősítettek fel, és a kagylóüléseket is barna vintázs bőrrel vonták be. A Ruf nem részletezte a technikát, de bizonyára ebbe is a 4 literes, hathengeres bokszermotor került 510 lóerővel.

Ez is érdekelhet:

Mindig is álom volt, most is az marad ez a Ruf CTR

52 ezer kilométert futott, egymillió dollárt ér ez a példány.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés