A Porschék átépítéséről ismert Ruf három éve egy modern technikájú, klasszikus stílusú sportautóval állt elő, és most ennek elkészült a szabadidős változata, de nem a megszokott recept szerint.
A Porsche-modellek átépítésével szerzett nevet magának a Ruf, és a legismertebb alkotásuk a legendás CTR Yellowbird volt, amit 1987-ben mutattak be, és ami 469 lóerős motorjával gyorsabb volt, mint a korabeli szuperautók, a Ferrari F40 és a Porsche 959.
A Ruf pár éve, 2017-ben ismét nagy feltűnést keltett a CTR modern változatával, amivel még most sem tudunk betelni.
Az új CTR csak a formájával emlékeztet a 964-es sorozatú Porsche 911-re, valójában egyedi szénszálas szerkezetre épül,
szintén karbonból formált karosszériával. A Ruf legújabb változata a Rodeo Concept, egy szabadidős változat, megemelt futóművel, tetőcsomagtartóval és terepgumikkal, de nem egészen a kategóriában megszokott recept szerint épült.
A Ruf Rodeót ugyanis a vadnyugat stílusa ihlette,
a kétszínű karosszériára bőrrel bevont gallytörő rács került, a fényszórók is bőrhuzatot kaptak, a motorházfedélre egy ásót erősítettek fel, és a kagylóüléseket is barna vintázs bőrrel vonták be. A Ruf nem részletezte a technikát, de bizonyára ebbe is a 4 literes, hathengeres bokszermotor került 510 lóerővel.