Zöld metálfényezésükkel és bézs belterükkel ez a kupé és kabrió Porsche 911-es végtelenül elegáns páros, de a látszat csal. A visszafogott és stílusos megjelenés igazi vadállatokat rejt.
Tökéletesen passzol a klasszikus Oakgrün Metallic fényezés az autókban található világos bézs és fekete bőrkárpithoz, de a múltat idéző, polírozott peremű, fekete küllős Fuchs felnik is arra utalnak, hogy nagyon jó érzékkel nyúltak hozzá a 911-esekhez.
Porschésok azonnal kiszúrják a hátul összekötött lámpákat és a 991-es generáció szélesebbik karosszériáját, amiről könnyen kitalálható, hogy ezek itt Carrera 4S-szek. Vagy mégsem.
Ez a duó ugyanis a Porsche családnak készült, és van bennük egy váratlan csavar. A 3,8 literes, szívó hathengeres bokszermotor helyett a GT3 RS 4,0 literesével szerelték mindkettőt, így főleg a kabrió változat igazi különlegesség, hiszen nyitott tetős GT modell csak a limitált szériás Speedster volt.
500 lóerős teljesítményét 8250-es fordulaton adja le és 460 Nm nyomatéka van. A motorhoz 7 sebességes duplakuplungos automata csatlakozik, valamint az eredeti hajtásból megmaradt összkerék-hajtás.
Diszkrétebben tálalják az 500 lóerőt, mint a szárny nélküli 911 R vagy GT3 Touring modellek.
Éppen ez a Porsche család zöld 911-eseinek legfőbb vonzereje, hiszen még ezek után is csak nagyon hozzáértők lesznek tisztában azzal, mire képes ez a két autó. Nincsenek rajtuk ordító magnézium felnik, kagylóülések és bukócső sincs a beltérben, de a hatalmas hátsó spoiler is elmaradt róluk.
Ez is érdekelhet: