Zöld metálfényezésükkel és bézs belterükkel ez a kupé és kabrió Porsche 911-es végtelenül elegáns páros, de a látszat csal. A visszafogott és stílusos megjelenés igazi vadállatokat rejt.

Tökéletesen passzol a klasszikus Oakgrün Metallic fényezés az autókban található világos bézs és fekete bőrkárpithoz, de a múltat idéző, polírozott peremű, fekete küllős Fuchs felnik is arra utalnak, hogy nagyon jó érzékkel nyúltak hozzá a 911-esekhez.

Porschésok azonnal kiszúrják a hátul összekötött lámpákat és a 991-es generáció szélesebbik karosszériáját, amiről könnyen kitalálható, hogy ezek itt Carrera 4S-szek. Vagy mégsem.

Ez a duó ugyanis a Porsche családnak készült, és van bennük egy váratlan csavar. A 3,8 literes, szívó hathengeres bokszermotor helyett a GT3 RS 4,0 literesével szerelték mindkettőt, így főleg a kabrió változat igazi különlegesség, hiszen nyitott tetős GT modell csak a limitált szériás Speedster volt.

500 lóerős teljesítményét 8250-es fordulaton adja le és 460 Nm nyomatéka van. A motorhoz 7 sebességes duplakuplungos automata csatlakozik, valamint az eredeti hajtásból megmaradt összkerék-hajtás.

Diszkrétebben tálalják az 500 lóerőt, mint a szárny nélküli 911 R vagy GT3 Touring modellek.

Éppen ez a Porsche család zöld 911-eseinek legfőbb vonzereje, hiszen még ezek után is csak nagyon hozzáértők lesznek tisztában azzal, mire képes ez a két autó. Nincsenek rajtuk ordító magnézium felnik, kagylóülések és bukócső sincs a beltérben, de a hatalmas hátsó spoiler is elmaradt róluk.

Ez is érdekelhet:

Villámgyorsan szaladt körbe a Nürburgringen a Porsche 911 GT3 RS

6 perc és 49 másodperc az új Porsche 911 GT3 RS körideje a Zöld Pokolban.

Használt 911-esből épített izgalmas különkiadást a Porsche

Csak egyetlen példányban készült a 911 Classic Club Coupé.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés