Ha téged sem a legnagyobb és a legkisebb számok érdekelnek a katalógusban, ha hidegen hagy az autóipar megalomániája, csak az a lényeg, hogy élvezetes legyen a vezetés, akkor a Porsche 911 Carrera T-t szívből imádni fogod.

Annyira veszett gyors a 911 Turbo S, hogy álló helyzetből 100-ra egyes mérések szerint még 2,3 másodperc alatt is összejön neki a sprint. Aztán ott van a 911 GT3 RS, ami ránézésre is kőkemény versenygép. Karosszériáját ordító szárnyak szaggatják szét, hogy a lehető leggyorsabb legyen minden pályán.

Csodálatos mérnöki remekmű és lenyűgöző célgép mind, nincs ez másképp a 911 Carrera T-vel sem.

Csak éppen itt nem a számokkal megfogható eredmények a fontosak, hanem az, hogy vezetés közben milyen széles a mosoly. A 911 Carrera és Carrera S modellek közép érkező T, vagyis Touring magasabb polcról érkező elemekkel dobja fel az alapmotort.

3,0 literes, hathengeres bokszermotorját két turbóval fújják meg, így már ez is 385 lóerős és 450 Nm nyomatéka van, amihez alapból 7 sebességes kézi váltó és hátsókerék-hajtás jár. A manuális Carrera T egy ügyes pilótával 4,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 291 km/óra a végsebessége.

Mechanikus differenciálzárral szerelik, és nyomatékvektorozásra is képes, így jobban ráhúzza az autót a kanyarra, valamint 10 mm-rel ültetett adaptív lengéscsillapítós sportfutóműve van. Alap a Sport Chrono csomag is, amivel az a míves kis stopper jár a műszerfal tetejére. Az extralistán szerepel a hátsókerék-kormányzás is, mely az előzőekhez hasonlóan korábban az erősebb modellek kiváltsága volt.

Formája a lehető legközelebb van a tiszta 911 sziluetthez, nagy tempónál a csíklámpák felett kiemelkedő aktív hátsó szárny lehet feltűnő rajta.

Többek között a Python Green nevű élénk zöldben és Gulf féle babakékben is rendelhető a 911 Carrera T, melyet szürke felnikkel és szürke oldalsó dekorcsíkkal díszítenek.

Vékonyabb üvegből készülnek a hátsó ablakai és a zajszigetelés egy részét is elhagyták, ezért nem csak a motorhang intenzívebb a kabinban, de könnyebb is lett az autó. Súlyos bőr helyett a Porsche  Sport Tex szövetkárpitja borítja az üléseket, valamint hátsó ülések sincsenek benne.

1470 kilójával a 911 Carrera T 35 kg-mal könyebb, mint a 911 Carrera.

Ezzel a kínálat legkönnyebb változata, egyben a legközelebb van ahhoz, amilyennek a Porsche 911-est a rajongók szeretik.

Ez is érdekelhet:

Vezettük a legtisztább Porsche 911-et, és új kedvencünk lett

Sportautóra is igaz, hogy a kevesebb néha több.

Villámgyorsan szaladt körbe a Nürburgringen a Porsche 911 GT3 RS

6 perc és 49 másodperc az új Porsche 911 GT3 RS körideje a Zöld Pokolban.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában