A Porsche kisebbik szabadidő-autójának választéka eddig is elég széles volt, de úgy tűnik, hogy találtak még helyet egy újabb változatnak a Macan palettáján.

A Cayenne sikerét látva 2014-ben jelent meg a Porsche kisebb szabadidő-autója, és három évvel később a Macan megkapta az időszakos modellfrissítését. 2021-ben jött el az újabb ráncfelvarrás ideje, amikor az alapmodell mellett a Macan S és a Macan GTS maradt meg a kínálatban, most pedig érkezett egy újabb változat.

Az újonnan bemutatott Macan T az alapmodell és a 380 lóerős V6-os Macan S közé érkezik a kínálatba,

és a 911 Carrera T-hez hasonlóan ez lesz a Porsche lényegre törő változata. A motorja ugyanaz a kétliteres, turbós négyhengeres, mint az alapmodellnek, a ráncfelvarrással 265 lóerőre növelt teljesítménye és a 400 Nm nyomatéka sem változott.

Az alapmodellhez hasonlóan a hétfokozatú duplakuplungos automatizált váltóval szerelt Porsche Macan T is

6,2 másodperc alatt gyorsul százra és 232 km/h a végsebessége,

de a műszaki tartalom többet ad. A futóművét másfél centivel leültették, a hajtásrendszer vezérlését átprogramozták, és felárért légrugós adaptív futóművet is lehet kérni hozzá.

A Macan T első ránézésre nem sokban különbözik az alapmodelltől, de a szürke részletekről fel lehet ismerni: a visszapillantó-tükörházak, a hátsó légterelő és a 20 colos könnyűfém kerekek is ebben a színben pompáznak. Szériafelszerelés továbbá az elektromosan állítható sportülés, és a Sport Chrono csomag stopperórája sem marad el a műszerfalról.

Ez is érdekelhet:

A megújult Porsche Macan erősebb motorokkal támad

A Turbo helyett a GTS az új csúcsmodell.

Az elmúlt hét évben több mint 360 ezer szerencsés nőnek jutott ebből a luxusautóból

Igazi sikerszéria ez a német gyártónál, de vajon mit fognak vezetni 2024-től a minőségre vágyó finom női hölgyek?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában