Még csak négy éve jelent meg a Panamera második generációja, máris itt a megújult modell, aminek a kínálatát erősebb motorokkal bővítette a Porsche.

A Panamera második generációjának formája sokkal jobban sikerült az elődjénél, és bár négy évvel a bemutatása után még nem volt szüksége ráncfelvarrásra, a Porsche máris elkészült a megújult változatával. A dizájn nem sokat változott, csak a fényszórókon és a lökhárítókon igazítottak, hátul íveltebbek a lámpák, amiket továbbra is fénycsíkkal kötnek össze.

A Porsche inkább a Panamera kínálatát változtatta meg: a Turbo után megjelent az izmosabb Turbo S,

amiben a 4 literes biturbó V8-as motor teljesítményét 550-ről 630 lóerőre, a legnagyobb nyomatékát 770-ről 820 Nm-re növelték. A csúcsmodell ezzel 3,1 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, 315 km/óra a végsebessége és már a Nordschleifén is rekordot döntött.

A Panamera eddig is kapható volt plug-in hibridként, a 4 E-Hybrid 462 lóerős teljesítményénél is többre képes az új 4S E-Hybrid, amiben a 2,9 literes biturbó V6-osból és az elektromotorból összesen 560 lóerőt és 750 Nm nyomatékot hoztak ki.

A zöld rendszámos Panamera ezzel 3,7 másodperc alatt gyorsul százra és 298 km/órával száguldhat.

Az akkumulátort 14,1-ről 17,9 kilowattórásra növelték, egy feltöltésével 54 kilométert lehet megtenni tisztán elektromosan.

Az alapmodellben a 2,9 literes hathengeres motor egyébként 330 lóerőre képes, és a Porsche a vezetés klasszikus élményét keresőkre is gondolt, a Panamera GTS-ben a 4 literes biturbó V8-as motor teljesítményét 460-ról 480 lóerőre növelték.

Ez is érdekelhet:

V8-as motorral jön a sportos hangulatú Porsche Cayenne GTS

A motorja éppen olyan, mint a Cayenne Turbónak.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Igazi modern klasszikus ez az Indian motorkerékpár

További cikkeink a témában