Új fejezetet nyitott a Range Rover történetében a fantasztikus formájú Velar, ami egészen eddig csak hathengeres motorral volt kapható. Most megérkezett az 550 lóerős kompresszoros V8-assal szerelt kivitel.

380 lóerővel eddig sem nevezhettük gyengének a kompresszoros V6-ossal szerelt Velart, de a Range Rover most megadta a típusnak, amit a formája alapján kinézel belőle. Az 5 literes, kompresszoros V8-assal szerelt változat neve nem SVR lett, mint a sportos Range Rovereknek, itt ugyanis a sportosság mellett a luxus is fontos, ezért úgy hívják: SVAutobiography Dynamic Edition.

Az 550 lóerős nyolchengeressel a Velar már 4,5 másodperc alatt képes százra gyorsulni, a végsebessége 274 km/óra.

Az izmosabb erőforráshoz valamivel feszesebbre hangolt futóművet és nagyobb fékeket adnak, a kipufogót pedig olyan darabra cserélték, ami nemcsak könnyebb, de egy nyitható szeleppel csak kívánságra hangos.

Meg lehet mondani első ránézésre is, hogy ez a legerősebb Velar.

Az első lökhárítókra nagyobb légbeömlők kerültek, újak a küszöbök és hangsúlyos helyre kerültek a kipufogóvégek. A kerekek szériában is 21 colosak, de akár 22-esek is lehetnek, mögöttük piros féknyergekkel, az ehhez a modellhez kikevert kék fényezés felett a tető mindenképpen fekete.

Olvasd el, milyen volt vezetni a Velart:

Range Rover, a kecses - Roadster

Amikor már 3D-nyomtatóval is lehet autószerű tárgyat előállítani, amikor már átélték régi, neves autógyártók, milyen pusztítást képesek végezni a piacon a korábban lenézett japán, aztán a lenézett dél-koreai gyártók (és már készülnek a kínaiakra), akkor értékelődik fel igazán a tradíció.
Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés