Kalandra készen is remekül mutat a Renault 4 Savane 4X4 koncepció, mely két villanymotorral és megemelt futóművel a kirándulások tökéletes elektromos autója.

Őrületesen menők a Renault múltidéző elektromos autói, melynek sorát a harminc év után visszatérő 5-ös nyitotta meg, a következő nagy dobás pedig a kompakt családi crossoverként visszatérő 4-es lesz, majd jön a megfizethető és végtelenül aranyos Twingo. Most viszont a 4-es Savane 4X4 tanulmányautó megmutatja, hogy bőven van annyi kalandvágy a Renault-ban, hogy a járatlan utakon is magabiztosan zúzzon.

Már az ötvenes években felbukkant a Savane a Renault-nál, de ez itt az 1986-os 4 Savane modernkori reinkarnációja.

Miközben az eredeti Renault 4-es egy végtelenül egyszerű autó volt, addig a jövő elektromos 4-ese már messze nem puritán. A biztonságos karosszériában kellemes mennyiségű tér van és minőségi anyagok, a fedélzeti rendszerében minden benne van, ami egy autóba szükséges. Közben pedig minden vonala nagyon szépen rímel a veteránná érett elődjére a kerek fényszóróktól egészen a kapszula alakú hátsó lámpákig. Még a terepjárós jelmez is baromi jól áll neki.

1979-ben és 1980-ban is egy összkerekes R4-essel indult el a Dakar-ralin Bernard és Claude Marreau.

Ez a Renault 4 Savane 4X4 koncepció viszont teljesen más, mint a nyolcvanas évek versenyautója, mert ez sokkal inkább az önfeledt kirándulásra van. Ezért vannak otthonosan barnás árnyalatú kárpitok az utasterében és ezért tettek egy villanymotort a hátsó tengelyre is, hogy a család nyugodtan letérhessen az aszfaltról. Vaskosabb kerékjárati ívekkel és terepjárósabb részletekkel remekül megmutatja, hogy mennyi lehetőség van még az elektromos Renault 4-esben.

Ez is érdekelhet:

Stílusos és megfizethető elektromos autó lesz a Renault Twingo

Vidám, olcsó és retró a Renault Twingo E-Tech.

Megszeretteti veled az elektromos autózást az új Renault 4

Stílusosan retró és kényelmesen használható a jövő Renault 4-ese.

Eszeveszett szexi sportautó az Alpine A110 R Ultime

Erősebb, gyorsabb, könnyebb és élesebb.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Nyár, aperitivo, dolce vita Budapesten

Okos autók, makacs sofőrök – így viszonyulnak a magyarok az újabb technológiákhoz

340-ről fékezni, 24 órán át – Le Mans nemcsak egy verseny, hanem a motorsport maga

További cikkeink a témában
A Recirquel újra a szívünk közepébe talál a Müpa színpadán
Hirdetés