A modellfrissítések során megszokottnál is alaposabban megújította a Renault a Capturt, a népszerű szabadidő-autó az új Rafalét idéző frontrészt kapott, a fedélzeti rendszerét pedig androidosra cserélték.

Nem az elsők között lépett be a kisebb szabadidő-autók közé a Renault, de a Captur annyira jól sikerült, hogy a kategória egyik legnépszerűbb modellje lett. 2013-as bemutatkozása óta már több mint kétmillió példány kelt el belőle, és mivel a jelenlegi, második generációja már 2019 óta kapható, ezért idejét látták a modellfrissítésnek. A Renault a ráncfelvarrásoknál megszokotthoz képest jobban megváltoztatta a Capturt, hogy illeszkedjen a márka új stílusához.

Nemrég újult meg a Clio, és a műszakilag rokonának tekinthető Captur még annál is nagyobb átalakuláson ment keresztül.

Az új Scenic és Rafale stílusában sokkal élesebb, határozottabb vonalakból szabták az orrát, a szűkebbre vett fényszórók közé érdekes mintájú hűtőmaszk került, és mivel már nem harap bele a szintén új embléma, ezért a motorházfedelet is kicserélték. Az új arcával egyértelműen felnőttesebb autó lett a Captur.

Hátul már kevesebb a változás, maradtak a C-alakú lámpák, de a burájuk már átlátszó, és a lökhárítókon is igazítottak, míg

a korábbi R.S. Line felszereltség helyére a Captur esetén is az Esprit Alpine változat lépett.

Belül a kárpitokon és a színeken variáltak, a 9,3-ról 10,4 colosra növelt, álló formátumú érintőképernyőn pedig már Android Automotive alapú fedélzeti rendszer fut, amire olyan alkalmazásokat lehet telepíteni, mint a Spotify és a Waze.

Nem változott a Captur motorkínálata, amiben mild hibrid és full hibrid, de még gázüzemű motornak is van helye.

A választék továbbra is az egyliteres, 90 lóerős turbós, háromhengeres benzinmotorral indul, ami helyett az LPG-vel is tankolható 100 lóerős változat választható. Az 1,3 literes, 140 és 160 lóerős négyhengeres benzines motor mild hibrid rendszert kap, és maradt az 1,6 literes, 145 lóerős benzines full hibrid, a korábban elérhető plug-in hibrid megújulásáról egyelőre nincs hír.

Ez is érdekelhet:

Új arccal folytatja a legnépszerűbb kisautó, a Renault Clio

Töretlen a Clio sikere, de azért egy kis ráncfelvarrás sose árt.

Rafale néven itt a Renault új csúcsmodellje

300 lóerős hibrid kupéformájú crossoverrel koronázza meg a kínálatát a Renault.

Praktikus villanyautóként tér vissza a Renault Scenic

Két év szünet után újjászületik a Renault Scenic: sokoldalú családi autó énjét megőrizve elektromos hajtással jön 2024-től.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Az Asus dobja piacra elsőként az AI-laptopok új generációját

Szaftos húsokért, bomba jó sörökért és lazán elegáns hangulatért ide kell beülnöd

Egy ajtó máris bezárult Carlos Sainz előtt?

További cikkeink a témában
Hiánypótló funkcióval bővült a világszerte használt magyar szoftver
Hirdetés