Mindig lehet számítani a Renault-ra, ha látványos tanulmányautóról van szó. A Formula E versenyautók technikáját hasznosító Zoéról már szóltunk, de ott volt a genfi standon a legszebb koncepciónak megválasztott Trezor is.

463 lóerős elektromotort szerelni egy városi kiskocsiba elég elborult ötletnek tűnik, pedig nem a Zoe E-sport volt a Renault egyetlen dobása a genfi autószalonon. Ott volt a Trezor névre keresztelt tanulmányautó is, aminek 4,7 méteres hosszához mindössze 1,1 méteres magasság társul. Hagyományos ajtók nem is fértek volna el rá, ezért az egész tetejét felnyitva lehet beszállni a szürreálisan futurisztikus utastérbe, aminek a vörös üvegek adnak egy kis retró hangulatot.

Mivel már a Scenic és az Espace is crossover lett, ezért nem meglepő, hogy szabadidő-autóból és terepjáróból is elég jól állt a Renault genfi standja. Itt mutatták be a Captur megújult változatát, de ott volt még a Koleos, ami a Kadjar nagytestvére, és az Alaskan is, egy mindenre képes pick-up a Nissan Navara technikájával. Egy kicsit odébb pedig egy igazi legenda, az Alpine A110 feltámadásának lehettünk tanúi.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Hét üléssel és elektromos hajtással jön az új Citroën C3 Aircross

További cikkeink a témában