A vagány formája és a farmotoros felépítése maradt, de új formába hozták a Twingót, hogy továbbra is a legdivatosabb városi kisautók között lehessen említeni a Renault apróságát.
Merészet lépett a Renault, és teljesen új alapokra építette fel a legkisebb típusát. A Twingo harmadik generációját nemcsak az aranyos formája adja el, de persze főleg az, hanem az egyedi felépítése is.
A legtöbb konkurensével ellentétben a Twingo a motorját hátul, a csomagtartó alatt hordja, és a hátsó kerekeket hajtja. Most pedig megújították, hogy továbbra is divatban maradjon.
Az eddigi szériának éppen azok a kerek kiegészítő lámpák adtak egyéni karaktert, amiket most eltüntettek a dizájnerek.
A továbbra is mosolygós frontrészre új fényszórók kerültek, C-alakú nappali menetfénnyel és a nagyobb Renault-kat idéző hűtőmaszkkal. A hátsó lámpák és a lökhárítók is újak, és mostantól egyszerűbb lett hozzáférni a csomagtérhez, a nyitógomb az ablaktörlőbe került.
A fiatalos színű belsőt úgy tervezték át, hogy érezzük, már 2019-et írunk.
A 7 colos érintőképernyő ezért már az okostelefon alkalmazásainak kivetítésére is képes, és a középkonzolon két USB csatlakozót is találunk. Az egyszerűbb változatokban továbbra is mobiltartó kerül a képernyő helyére, és a telefonra letöltött applikációval navigálhatunk.
A franciák műszaki téren is modernizálták a Twingót. Az alapmotor továbbra is egy ezer köbcentis, háromhengeres, benzines szívómotor, ami a korábbi 70 helyett 65 és 75 lóerős változatban érhető el.
Aki valami fürgébbre vágyik, annak ott a 0,9 literes, turbós háromhengeres, aminek a teljesítménye 90-ről 95 lóerőre nőtt, és hatfokozatú duplakuplungos váltóval is kérhető.