Bátor fényezéssel és a sárgához passzoló merész utastérrel készül a Rolls-Royce Specre az augusztusi Monterey Car Week-re, ahol a milliárdokat érő ritkaságok mellett így is nehéz lesz kitűnni a tömegből.
Komoly társasági esemény a 2024 augusztus közepén rendezett Monterey Car Week, melyen tökéletes helyen van a Rolls-Royce elektromos kupéja is, hiszen ehhez az eseményhez csatlakozik a Pebble Beach-en rendezett Concours d'Elegance és a Sotheby's aukciója is, tehát mindenki ott lesz, aki megengedheti magának, hogy a garázsában találjon helyet egy olyan fényűző holminak, mint a Specre.
Minden a kaliforniai napsütést idéző sárga színről szól a Rolls-Royce egyedi Spectre Semaphore-ban.
Ebben az autóban igazán érdekesen keveredik a múlt és a jövő, hiszen a klasszikus hőfokállító tárcsák és a fémből készült szellőzők felett ott van a központi érintőkijelző és a digitális óracsoport, melynek számlapja a Specre színével harmonizáló sárga pixelekben úszik. Az üléseken fehér és szürke bőr egészíti ki a sárga cérnát és a citromsárga elemeket. Kifejezetten a Semaphore-hoz készült a világos fabetét, melyet ezüst csillámpelyhek tesznek különlegessé.
Tekintélyes méretű kupé a közel 5,5 méter hosszú Rolls-Royce Spectre, melynek padlója alatt egy 102 kWh-s lítiumion akkumulátor terül el. A két villanymotor együttes teljesítménye 585 lóerő, a maximális nyomaték pedig 900 Nm. Ezzel a menetkészen közel 3 tonnás autó 4,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra.
Messze vannak már azok az idők, amikor egy Rolls-Royce-hoz minimum egy vidéki kastély kellett és nemesi cím, ez a Spectre a fiataloknak szól.
Citromsárga fényezése van és krómozott felniken gurul, az utastér pedig annyira átütően világos, hogy ki sem kell nyitni az ajtót ahhoz, hogy látható legyen. A Rolls-Royce azonban ennél többet is mutat a Spectre Semaphore-ral, a gépháztető - ami alatt nincs tizenkét henger, csak az elektromos hajtás egységei - egy speciális és nagyon látványos fényezési eljárással készült.
Mintha sárga festék folyna az ezüst felületen, olyan mintázatot rajzoltak a Goodwoodban dolgozó szakemberek az autó elejére, melyet aztán több rétegben lakkoztak, hogy tükörsima legyen a felület. Ez az elem önmagában több mint 160 órányi tervezés, fejlesztés és kivitelezés eredménye.
Ez is érdekelhet: