A szokásához képest óvatosabban nyúlt hozzá a Rolls-Royce Ghost új generációjához a német Novitec, a nagy felni és az ültetés még jól is áll a Phantom kistestvérének.
Még csak nemrég jelent meg a Rolls-Royce Ghost új generációja, aminek nyújtott tengelytávú változatát a magyar utakon is kipróbáltuk.
Bár a márka a kisebbik luxusautójához is tengernyi lehetőséget kínál a személyre szabásra, mégis akadhat, akinek nem felelnek meg a gyári megoldások. Őket szolgálja ki a német Novitec.
A tuningcég Rolls-Royce-ra szakosodott márkája, a Spofec a kigyúrt Cullinan és szteroidozott Wraith után egészen szerényen nyújt hozzá az új Ghosthoz. Persze a fekete fényezéssel is látszik, hogy új, sportosabb a lökhárító, vagy ott a hátsó légterelő, ami szénszálas anyagból készült.
Mégis feltűnőbb, hogy 22 colos kerekeket és négycentis ültetést kapott az autó.
Ha már hozzáfogtak, akkor a motorját sem hagyták érintetlenül, amivel a 6,75 literes biturbó V12-es teljesítményét 572-ről 685 lóerőre növelték, a maximum nyomaték 850-ről 958 Nm-re nőtt. A Ghost ezzel még gyorsabb lett,
4,5 másodperc alatt gyorsul százra, és ezt gombnyomásra szabályozható hangú kipufogórendszerrel adja a világ tudtára.