A veterán Ferrarikat gyári állapotúra szokták felújítani, de ebből a példányból inkább terepjáró változatot építettek. Az 1975-ben gyártott, és nemrég átalakított 308 GT4-essel nekivágnánk felfedezni az ismeretlent.

1975-ben gyártották ezt a Ferrari 308 GT4-et, amit újonnan egy nevadai kereskedésben adtak el. Az ülések mögé épített 3 literes V8-as motorja 240 lóerős, az elektromos ablakemelőt és a légkondicionálót is megrendelték hozzá, a hátsó ülések helyére tárolóhely került. Sokáig ebben az állapotában használták, aztán a sorsa fél éve nagy fordulatot vett.

A tulajdonosa Safari változatot épített belőle, amivel nyugodtan le lehet térni az épített útról.

A futóművét megemelték, 15 colos acélkerekeire Michelin terepgumik kerültek, a lökhárítói strapabíróbbak, az utastérbe négypontos övet és tűzoltó készüléket szereltek. A Ferrari, amivel murvás utakon is lehet csapatni, 47 ezer dollárért, azaz közel 14 millió forintért talált új gazdára.

Szépen elférne ezzel a Porschével egy gyűjteményben:

Még egy Ferrari 308, ami nem maradt gyári állapotú:

Elektromos hajtással kezdett új életet ez a Ferrari 308 GTS

Egy kaliforniai cég építette meg a világ első elektromos Ferrariját.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
17% Naná, és nagyon keményen.
37% Igen, de menedzselhető.
47% Szerencsére nem.