Az Arona és az Ateca után újabb szabadidő-terepjáróval bővítette a kínálatát a Seat, a csúcsmodell neve Tarraco lett, amit közönségszavazással választottak ki. A jókora SUV hétüléses utastérrel hódíthat.

A Seat is tudja, mi kell a vevőknek, ezért már a harmadik szabadidő-terepjáróját leplezte le. A kisebb Arona és a középső Ateca után a legnagyobb modell a Tarraco nevet kapta, amit ezúttal internetes szavazással választottak ki. Az arányai ismerősek lehetnek, hiszen míg az Ateca a Škoda Karoq testvérmodellje, addig a Tarraco a Kodiaq spanyol megfelelője lesz.

Régóta spanyol helységekről nevezi el típusait a Seat, a legújabb Tarragona városa után kapta a nevét.

4,74 méteres hossza néhány centiméterrel még nagyobb is a cseh testvérénél, a 2,79 méteres tengelytávja pedig garantálja, hogy akár hétüléses változatban is tágas lehet a nagy Seat. Jól nézd meg az új hűtőmaszkját, hiszen ehhez hasonlót kapnak a jövőbeli Seatok, hátul pedig a mai divatnak megfelelően fénycsíkkal kötötték össze a lámpákat.

A számlapokat 10,25 colos képernyő helyettesíti, a középkonzol tetejére gesztussal is vezérelhető 8 colos érintőképernyő került.

A kezdetben négyféle motorral jön a Tarraco. A 150 lóerős 1.5 TSI és a szintén 150 lóerős 2.0 TDI hatfokozatú kézi váltóval és elsőkerék-hajtással az aszfaltra való változat, míg a 190 lóerős 2.0 TSI és a kétliteres dízel 190 lóerős változata már hétfokozatú DSG-t és összkerékhajtást kap. Ez még nem minden, később akár zöld rendszámos változata is készülhet.

Ez is érdekelhet:

Miért vettem meg a tesztautót? – Seat Arona 1.0 TSI-teszt

A Seat annyira jól eltalálta a mini SUV-jének arányait, hogy szerelem lett belőle, mit szerelem, házasság! Az Arona egy közel tökéletes autó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában