Mikor láttál utoljára olyan hivatalos autóreklámot, amelyben elhangzik, hogy „basszus!”?

Olyan sok a reklám, és olyan kevés a jó… Pedig a hirdetőnek és a potenciális vásárlónak is az az ideális, ha a reklám szórakoztatva tájékoztat, ahelyett, hogy idegesítene, átkapcsolásra vagy törhető tárgyak összetörésére ingerelne.

A magyarországi Škoda a Kodiaq asszisztens-rendszereinek bemutatására készített egy kisfilmet. Három perc, ami végtelen hosszú idő, ha a tartalom unalmas vagy kínos. Itt viszont nem ezt fogod érezni, mert ez bizony úgy lett vicces, hogy az információ és tökéletesen átjön. Profi munka.

Ez is érdekelhet:

Sárkánybőrbe bújt praktikum – Škoda Superb Sportline 2.0 TDI 4x4 DSG-teszt

A típusnál teljesen szokatlan színt a már hagyományosan škodásnak nevezhető értékű autóra fújták.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Lassan töltődnek, de messzebbre mennek az Audi nagy plug-in hibridjei

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés