A naptár szerint itt volt az ideje a Superb ráncfelvarrásának, és mivel a Škoda dizájnja elég jól sikerült, nem is nagyon változtattak rajta. A kínálat azonban egy fontos szereplővel, a konnektorról tölthető hibriddel bővült.
A Superb gyorsan népszerűséget szerzett magának azzal, hogy a kategóriatársaknál tágasabb utasteret kínált, azoknál kedvezőbb áron.
Mindez az éppen kapható harmadik generációra is igaz, ami most érkezett el a modellfrissítéshez. Mivel nem nagyon kellett felvarrni a ráncait, ezért a teljesen LED-es fényszórók és hátsó lámpák jelentik a legnagyobb változást.
Fontosabb újdonság, hogy már a Superb is elérhető konnektorról tölthető hibrid változatban.
A Superb iV ugyanazt a technikát kapja, ami a Passat GTE-ből ismerős: az 1,4 literes TSI motorja 156 lóerőre és 250 Nm nyomatékra képes, az automata sebességváltóval egybeépített elektromotor 115 lóerős és 330 Nm a maximum nyomatéka.
A rendszerteljesítmény 218 lóerő, és a Superb iV akár tisztán elektromosan is képes haladni.
A 13 kilowattórás akkumulátor feltöltése otthoni konnektorról 5 órába telik, de a 3,6 kilowattos fali töltővel 3,5 óra is elég neki, és ezzel 55 kilométert autózhatunk emisszió nélkül, már az újabb WLTP szabvány szerint mérve.
A Superb iV csomagtartója valamivel kisebb a benzines és dízelmodellénél, de szerencsére volt miből csökkenteni.
Az ötajtós limuzin 625 helyett 485 literen, a kombi 660 helyett 510 literen várja a poggyászokat,
ami még mindig az egyik legjobb érv a Škoda megújult középkategóriása mellett.