Idén már a második dobogós helyezését szerezte meg Tassi Attila, a Honda gyári támogatású versenyzője a túraautó-világkupában.

Az idén későn indult túraautó-világkupa második fordulója ugyan arról lesz emlékezetes, hogy az igazságtalannak tartott ballasztrendszer miatt a teljes Hyundai-csapat, tehát Michelisz Norbi is távol maradt a futamoktól, a Nürburgringen így is termett babér magyar versenyzőnek és magyar csapatnak egyaránt.

Még csak az előző futamon szerezte meg első dobogós helyezését Tassi Attila, aki 2019-ben lett a Honda gyári támogatású versenyzője,

most ismét a dobogóra ért. A gyorsaságát már ott megmutatta, hogy a szezon legnehezebb pályájának tartott Nürburgringen mindkét szabadedzést megnyerte, és a kvalifikáción harmadik lett.

Pénteken a fordított rajtrácsos futamon ugyan kilökték a hatodik helyről, de szombaton nem hagyta magát.

A korábbi világbajnok Thed Björk megelőzte, de a negyedik helyen célba ért, amiből mégis dobogó lett, miután a hondás Nestor Girolami rossz rajt miatt harminc másodperces büntetést kapott. Tassi ezzel a hetedik a pontversenyben.

Magyar csapat is indul a túraautó-világkupában, a Zengő Motorsport három vadonatúj Cupra Leonnal, két magyar pilótával nevezett.

Boldizs Bence és Kismarty-Lechner Gábor mindkét futamon szerzett pontot, és még nagyobb sikert könyvelhetett el a csapat harmadik autójával a spanyol Mikel Azcona, aki negyedik lett.

A sorozat következő három futamát október 10-11-én rendezik a Slovakiaringen, majd egy héttel később a Hungaroringen versenyez a WTCR mezőnye.

Ez is érdekelhet:

50 képen Michelisz győztes napja a túraautó-világkupán

Így ült fel Norbi a túraautózás trónjára.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában