A Tata Motors házhoz viszi az autószalont. Anubhav nevű szolgáltatásukkal lakcímre mennek a tesztautókkal, új autókkal, üzletkötéssel.

Az autóipar startupjai számos egyéb diszruptív innovációjuk mellett azzal is nekimentek a klasszikus újautópiac berendezkedésének, hogy kihagyják a közvetítőket a kereskedelmi láncból. Ahogy a Tesla a legtöbb piacán közvetlenül értékesít a vásárlóknak, a többi új márka számára is a direkt eladás a cél, importőrök, márkakereskedések vagy független viszonteladók bevonása nélkül.

Az iparág régi szereplőinek valamit mindenképpen lépni kell erre a kihívásra, ha versenyképesek akarnak maradni az új belépőkkel. Az indiai Tata most azt találta ki, hogy mobil értékesítési ponttal vonul ki a márka vidéki vásárlóihoz. Házhoz viszik a tesztautókat, a rendelésfelvételt, a finanszírozási megoldásokat, sőt: még a régi autó beszámítását és elszállítását is segítenek megoldani, ha a vevő új kocsit akar vanni.

Az Anubhav fantázianevű szolgáltatás kitelepüléseinek keretében Tata Intra V10 kisteherautók járják az indiai vidéket az egyes régiók nagyobb márkakereskedői által kijelölt útvonalakon. A Tata indiai értékesítésében mintegy 40%-ot tesznek ki a vidéki vásárlók rendelései, ezt a vevői kört próbálja most kicsit jobban magához kötni az autógyártó.

Egy mobil autószalon azért kevés lesz válasznak az autóipart érintő összes nagy átalakulásra:

Éveket várni egy új autóra? Hát mi történik itt? Minden megváltozik, az történik!

Aki ma befizet egy Toyota Land Cruiserre, mindössze négy év múlva át is veheti az autóját. Egy Škoda Octaviára szerencsére csak egy évet kell várni. De érdemes?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Kiszakad a városból a Smart, itt a Concept #5 terepjáró

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés