Sok értelme nem volt, de most nyitott tetővel is bemutatkozott az eddigi legőrültebb Corvette, a 755 lóerős ZR1. A vászontetőt lenyitva igazán ördögi hangja lehet a 6,2 literes, kompresszoros V8-asnak, bár máris hallgathatnánk!

A hetvenes évek óta nem volt igazán izmos nyitott tetős Corvette a Chevrolet kínálatában, de alig pár héttel az új ZR1 bemutatása után a GM most kabrióként is kihozta a sportautó legújabb változatát. A hamarosan kifutó széria alumínium karosszériája olyan masszívnak bizonyult, hogy nem volt szükség extra merevítésekre, így a kabrió csak 26 kilogrammal nehezebb a kupénál.

A motorja pedig ugyanaz a 6,2 literes, kompresszoros V8-as, amit egészen 755 lóerősre izmosítottak, a legnagyobb nyomatéka 696 Nm. A hétfokozatú kézi vagy nyolcsebességes automata váltóval választható kupé 3 másodperc alatt gyorsul százra, 341 km/óra a végsebessége,

és a gyáriak szerint a kabrió is több mint 320 km/órára lesz képes.

A versenypályán a kupé biztosan gyorsabb, ezért a kabrió értelme az, hogy ebben még jobban hallod a motor hangját. Az autóban négyféle üzemmód közül választhatsz: Stealth, azaz lopakodó módban egészen csendes, de ott a Tour és a Sport, valamint a Track, amikor nyitnak a szelepek, és torkaszakadtából ordít a Corvette ZR1.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés