Az elsőként bemutatott elektromos hajtású változat után benzinmotorral is elkészült a klasszikus Alfa Romeo Giulia modernizált kiadása: a Totem Automobili ismét remekművet alkotott.
Az olasz Totem Automobili két éve egyszer már meghódította a szívünket a hatvanas évekbeli Alfa Romeo Giulia modernizált változatával. Sokakban csalódást kelthetett, hogy csodás idomok alatt tisztán elektromos hajtás dolgozott, de két évvel később itt a GT benzinmotoros változata, méghozzá nem akármilyen benzinmotorral.
A Totem nem egyszerűen az Alfa Romeo fantasztikus 2,9 literes biturbó V6-osát szerelte az autóba, ami a Giulia Quadrifogliót is hajtja, hanem egy saját motort fejlesztett. A 2,8 literes erőforrás az olasz Italtecnica Engineering munkája, és
a világ legkönnyebb biturbó V6-osa lett a mindössze 180 kilogrammos tömegével.
A GT Super sem mondható nehéznek, hiszen a teljes egészében szénszálas anyagból készült sportautó csupán 1180 kilogrammot nyom. A motorjának teljesítménye 600 lóerő, ezért elképesztően mehet vele, de
a menetteljesítményeket egyelőre nem árulták el, csak azt, hogy a végsebességét 250 km/óránál korlátozták.
A Giulia méreteit is jócskán megnövelték a hatvanas évekbeli eredetihez képest: a hossza 19 centivel 4,27 méteresre, a szélessége 26 centivel 1,86 méteresre nőtt, a kerekek 18 colosak. A Totem Automobili által egyszerűen „olasz izomautónak” nevezett GT Super már rendelhető, 460 ezer euróba kerül, ami több mint 180 millió forintnak felel meg.
Ez is érdekelhet: