Kétségkívül a C-HR a Toyota legdivatosabb modellje, a kompakt méretű crossover a formáján kívül azzal hódított, hogy hibridként is kapható volt. Mostantól már csak hibrid lesz belőle, egy újabb, erősebb változattal együtt.

Nem volt szüksége a ráncfelvarrásra, de a Toyota naptárjában mostanra volt bejegyezve a C-HR megújítása, ezért a japán gyártó mégis átdolgozta a divatos crossovert. A sikeres formájához nem nyúltak, csak a fényszórókat, a hátsó lámpákat és a lökhárítókat dolgozták át, új színben is választható az autó. Fontosabb, ami a lemezek alatt történt.

Jövőre a Toyota már csak hibridet kínál a típusból, az 1,2 literes benzines alapmodell és a hozzá választható összkerékhajtás is búcsúzik. A Priusból ismerős 1,8 literes, 122 lóerős hibrid mellé azonban

érkezik egy újabb, erősebb benzin-elektromos változat, a kétliteres, 184 lóerős, amit a Corollában láttunk először.

Lesz egy fontos változás az utastérben is, a C-HR kapja meg az elsők között a Toyota megújult infotainment rendszerét, amivel nagy tartozását törleszti a japán márka. Az érintőképernyős rendszeren mostantól elérhető lesz az Android Auto és Apple CarPlay okostelefon-tükrözés, és a gyári navigáció is online frissül majd a legújabb térképekkel.

Ez is érdekelhet:

Ha a hidrogén a jövő, akkor vezettük a jövő autóját

Elektromotor hajtja, és három perc feltölteni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés