A Supra nevéről azonnal a sportautó negyedik generációja ugrik be, mégis megérdemli a figyelmet az elődje, amiből elkészült a modernizált változat, egyelőre csak virtuálisan.

Az ötödik generációs Supra már három éve megjelent, mégis a kilencvenes évekbeli előző széria, a Halálos iramban sztárja számít a rajongók kedvencének. A ’86-ban bemutatott elődje kevésbé ismert, pedig ezzel a harmadik generációval vált önálló típussorozattá a Supra, ami addig a Celica erősebb, drágább csúcsmodelljét jelentette.

Az A70-es Supra háromliteres, soros hathengeres motorja eleinte kétszáz lóerős volt,

míg a japán piacon 2,5 literes, ikerturbós, 280 lóerős motorral is lehetett kapni. A hosszú, lapos motorházfedele, a bukólámpák és a lökhárító fekete betétje jellegzetes formát adtak neki, ami megihlette a Hakosan Designs néven alkotó grafikust.

A modernizált változatra bukólámpa helyett már LED-es fényszórók és fénycsíkos hátsó lámpák kerültek,

de a motorja a divattal ellentétben nem elektromos, hanem akár 500 lóerős benzines is lehet. A restomod Supra egyelőre csak a fantázia szülötte, de nem lennénk meglepődve, ha a terveket látva ihletet kapna valaki egy Supra átépítésére.

Ez is érdekelhet:

A Toyota meghallgatta a rajongókat, kézi váltóval is adja a Suprát

Ha sosem tudtál megbarátkozni az automata váltóval.

Megdobbantja a szíved ez a sötétzöld Toyota Supra

A róla készült képek sem utolsók.

Hihetetlen összegért ment el ez a gyönyörű Toyota Supra

18 ezer kilométert futott, és annál is többet ér, mint gondolnád.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés