A Supra nevéről azonnal a sportautó negyedik generációja ugrik be, mégis megérdemli a figyelmet az elődje, amiből elkészült a modernizált változat, egyelőre csak virtuálisan.

Az ötödik generációs Supra már három éve megjelent, mégis a kilencvenes évekbeli előző széria, a Halálos iramban sztárja számít a rajongók kedvencének. A ’86-ban bemutatott elődje kevésbé ismert, pedig ezzel a harmadik generációval vált önálló típussorozattá a Supra, ami addig a Celica erősebb, drágább csúcsmodelljét jelentette.

Az A70-es Supra háromliteres, soros hathengeres motorja eleinte kétszáz lóerős volt,

míg a japán piacon 2,5 literes, ikerturbós, 280 lóerős motorral is lehetett kapni. A hosszú, lapos motorházfedele, a bukólámpák és a lökhárító fekete betétje jellegzetes formát adtak neki, ami megihlette a Hakosan Designs néven alkotó grafikust.

A modernizált változatra bukólámpa helyett már LED-es fényszórók és fénycsíkos hátsó lámpák kerültek,

de a motorja a divattal ellentétben nem elektromos, hanem akár 500 lóerős benzines is lehet. A restomod Supra egyelőre csak a fantázia szülötte, de nem lennénk meglepődve, ha a terveket látva ihletet kapna valaki egy Supra átépítésére.

Ez is érdekelhet:

A Toyota meghallgatta a rajongókat, kézi váltóval is adja a Suprát

Ha sosem tudtál megbarátkozni az automata váltóval.

Megdobbantja a szíved ez a sötétzöld Toyota Supra

A róla készült képek sem utolsók.

Hihetetlen összegért ment el ez a gyönyörű Toyota Supra

18 ezer kilométert futott, és annál is többet ér, mint gondolnád.

És ezt olvastad már?
Colin McRae rekordját döntötte meg a rali új világbajnoka