Csak a formája emlékeztet nagy vonalakban a Suprára, egyébként egy gyorsulási versenyre épített gépről van szó, amit idén a sportautója stílusával ruházott fel a Toyota.
Az amerikai gyorsulási bajnokságban indul a Toyota ezzel a GR Suprára emlékeztető versenyautóval. A Funny Car kategóriába nevezték, ami azt jelenti, hogy az egyedi gyártású szerkezetre egy olyan, felfelé billenthető szénszálas karosszéria kerül, ami csak formájában emlékeztet a sorozatgyártású autóra, valójában egy közös alkatrésze sincs a Suprával.
A Toyota most először indítja a Supra formáját a gyorsulási versenyeken, az előző tíz évben a Camry, előtte pedig a Celica és a Solara állt modellt a karosszériához. Az összes közül talán az új modell néz ki a legjobban a karakteres, sportautós alakjával,
még ha a lámpákat matricával is helyettesítették, azért könnyű felismerni, hogy a Supra adta az ihletet.
Szükség van az oldalanként négy kipufogóvégre is, a vezető előtt ugyanis egy 8,2 literes, kompresszoros V8-as motor dolgozik, ami 11 ezer lóerős teljesítményt ad le.
Az 5,5 g-s gyorsulást nem is a Formula–1-es autókhoz, hanem inkább a vadászgépekhez lehet mérni.
A GR Supra Funny Car négy másodperc alatt futja a negyed mérföldet, ami alatt 530 km/órára gyorsul fel.
A versenyautó biztonságán is javítottak a Toyotánál, például jobb lett a kilátás, és több hely maradt a pilóta sisakja körül, a korábbinál több energiaelnyelő habot is használtak. A japán márka idén már a huszadik gyorsulási szezonjában indul, ez alatt hat Top Fuel és három Funny Car bajnokságot nyertek az amerikai sorozatban, a Suprának tehát fel van adva a lecke.