Hogy pontosan miként lesz az önállóan driftelő sportautókból közlekedésbiztonsági fejlesztés, még nem egészen világos.
A Toyota gyári kutató-fejlesztő részlegének (Toyota Research Institute) és a Stanford Egyetem Dinamikus Dizájn Laborjának (isten bizony ez a neve: Dynamic Design Lab) közös csapata valahogy eladta főnökeiknek azt az ötletet, hogy ha egy számítógépet megtanítanak driftelni egy Toyota Suprával, abból a közlekedésbiztonságot javító és profitot is hozó fejlesztések születhetnek. A duma az alábbi videó elején is megjelenik: hát nem lenne csodálatos, ha minden autó képes lenne egy profi versenyző reflexeivel és tudásával segíteni a vezetőt elkerülni a baleseteket? Aztán persze jön a lényeg: a gumifüst és a kilinccsel előre autózás:
Vajon mit szól majd a magyar rendőrség, ha a nem is távoli jövőben egy körforgalomban driftelés rögzítése után az autós azzal védekezik: nem én voltam, hanem a robotpilóta!