Hogy pontosan miként lesz az önállóan driftelő sportautókból közlekedésbiztonsági fejlesztés, még nem egészen világos.

A Toyota gyári kutató-fejlesztő részlegének (Toyota Research Institute) és a Stanford Egyetem Dinamikus Dizájn Laborjának (isten bizony ez a neve: Dynamic Design Lab) közös csapata valahogy eladta főnökeiknek azt az ötletet, hogy ha egy számítógépet megtanítanak driftelni egy Toyota Suprával, abból a közlekedésbiztonságot javító és profitot is hozó fejlesztések születhetnek. A duma az alábbi videó elején is megjelenik: hát nem lenne csodálatos, ha minden autó képes lenne egy profi versenyző reflexeivel és tudásával segíteni a vezetőt elkerülni a baleseteket? Aztán persze jön a lényeg: a gumifüst és a kilinccsel előre autózás:

Vajon mit szól majd a magyar rendőrség, ha a nem is távoli jövőben egy körforgalomban driftelés rögzítése után az autós azzal védekezik: nem én voltam, hanem a robotpilóta!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
9% Naná, és nagyon keményen.
40% Igen, de menedzselhető.
51% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés