A rondára tuningolt BMW 2002-ben igazából csak a Ford V8-asnak lehet őszintén örülni, de annak nagyon.
Az ízléstelenségtől semmi sem véd, legyen az egy Bugatti Veyron, Mercedes S osztály vagy 1969-es BMW, az önjelölt autódizájnerek megtalálják a módját, hogy a lehető legnagyobbat rúgjanak a jobb sorsa érdemes autókba. A tehetségtelenség különösen akkor fájdalmas, ha szívós munkával és lelkesedéssel párosul, mint ennek a BMW 2002-nek az esetében is.
Az autó tulajdonosa nyilván meg volt győződve arról, hogy amit csinál, az valami fantasztikus, a műszerfalat például teljesen egyedi, utángyártott műszerekből állította össze, és nem sajnálta a pénzt az eredeti Recaro bőrülésekre, valamint az új féktárcsákra, kábelekre, vízpumpára sem.
A végeredményre nincs jobb szó, mint hogy zseniálisan hajmeresztő, mert az egymáshoz egyáltalán nem illő alkatrészeket – fehér kipufogó, rózsaszín ülések, barna-olivazöld festés, és az ormótlan sárhányó dobozok – ilyen mesterien összeválogatni szinte már művészet. Nagy kár érte, mert a motorháztető alatt figyelő ötliteres, V8-as Ford Mustang motorral és a ráfordított idővel és energiával az autó egy igazi mestermű is lehetett volna.
Úgy tudjuk, hogy a kocsi nagyjából 9500 dollárért (kábé kétmillió forint) cserélt gazdát az Ebayen, de az új tulajdonos helyében még rászánnánk ugyanennyit az átalakításra, szigorúan az eredeti autót alapul véve.