Ha már van fronthajtású, négyajtós és terepjáró rekordere is a Nürburgringnek, akkor miért ne lehetne a leggyorsabb kombit is feljegyezni? Most az E 63 AMG puttonyos változata ért körbe a legrövidebb idő alatt a Nordschleifén.
Nem hagyott alább a rekorddöntési láz a Nürburgringen, és egyre újabb kategóriákat vesznek be a gyártók. Most éppen a kombikon a sor, a Mercedes-Benz ugyanis bejelentette, hogy a Mercedes-AMG E 63 S puttonyos változatánál nincs gyorsabb kombi a ringen. 7 perc 45,19 másodperces idejével 13 másodpercet vert a korábbi csúcstartóra, a Seat Leon ST Cuprára, ami nem is meglepő, hiszen a spanyol kompaktnak 280 lóerővel kell gazdálkodnia, a luxusautó biturbó V8-asa pedig 612 lóerős.
De hiába a Mercedesé a leggyorsabb kombi, a toplistában előtte is bőven találunk olyan típust, amivel el lehet vinni a gyerekeket az iskolába.
Például ott a két leggyorsabb négyajtós, az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio és a Porsche Panamera, ami 7 perc 40 másodperc alatti időt futott. Ha csak kicsivel is, de az új Honda Civic Type R is gyorsabb a maga 7 perc 43,8 másodperces idejével, öt ajtóval és hatalmas csomagtartóval. Mégsem érdemes leírni a kombikat, hiszen így is gyorsabbak tudnak lenni egy másik kategóriánál, a terepjáróknál. A magas építésű SUV-k közül a leggyorsabb az Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, ami 7 perc 51 másodpercet ment a pályán.
Nem véletlen az E 63 AMG rekordja, hiszen a Mercedesnél is rendszeresen tesztelik az új modelleket a Nürburgringen. A 612 lóerős családi autó pedig elképesztő számokat hoz, hiszen amellett, hogy 3,5 másodperc alatt gyorsul százra, 640-ről 1820 literesre bővíthető csomagterével a legtágasabb kombinak számít a kategóriájában.