Megújul a Kia márka, és ennek első lépéseként új emblémára váltanak, amit tűzijátékos drónparádéval mutattak be, ezzel egy Guinness-rekordot is megdöntöttek.
Lendületben van a Kia, és tovább folytatja a hódítást, ennek következő állomásaként teljesen megújul az arculata. A Kia Motors jelenlegi logója 1994 óta van használatban, a hagyományos oválba zárt feliratot most egy frissebb, modernebb betűtípussal írt változat váltja fel. A logóhoz új szlogent is kitaláltak, ez a „Movement that inspires”.
A változás jól mutatja, mekkora utat tett meg a Kia azóta, hogy a kilencvenes évek elején megismertük a koreai márkát.
Az igazán nagy áttörést nálunk a cee’d és a hétéves garanciája jelentette, de azóta sem lassít a márka, olyan izgalmas modelleket hozott ki, mint a ProCeed és a Stinger, és mára egészen figyelemreméltó a hibrid és elektromos kínálata.
Az új logónak látványos, drónos-tűzijátékos bemutatót tartottak,
a dél-koreai Incheon felett összesen 303 fényrakétával szerelt drón mutatott be különböző alakzatokat. A mutatvány önmagában is Guinness-rekordot ért, a legtöbb, egyszerre, egy helyen tűzijátékot kilövő, vezető nélküli drón rekordját döntötték meg vele.
Az új logó előzetesét egyébként már láthattuk a 2019-ben leleplezett Imagine by Kia és Futuron tanulmányautókon,
és most itt az ideje, hogy a Kia autóira, kereskedéseire és levélpapírjaira is felkerüljön. A márka átalakulásának további részleteit, például azt, hogy milyen újdonságokkal készülnek a jövőre, csak január 15-én jelentik be.