A héten bemutatott Concept i4-en láthattad először a BMW megújult emblémáját, amit a német márka most hivatalosan is bejelentett, de hozzátette: a gyártásba kerülő autókra egyelőre nem ezt teszik fel.

Időnként minden márkának szüksége van megújulásra, és a BMW-nél most érezték az idejét annak, hogy variáljanak egy kicsit a logójukon. A legtöbb gyártó ezt teszi mostanában, a háromdimenziós emblémáról váltanak a flat stílusra, és az autómárkák közt az Opel, a Volkswagen és a MINI után a BMW is villantott egy új logót.

Az embléma legnagyobb újdonsága, hogy a korábbi fekete kerete átlátszó lett, ezért a színe attól függően változik, hogy milyen felületre kerül, a Concept i4-en a karosszéria színe látszott alatta. A BMW most hivatalosan is bejelentette az új logóját, de

A márkakereskedéseken is marad a jól ismert fekete keretes jelvény,

de a márka kommunikációjában, a reklámokban és a hirdetéseken idén márciustól már az új logót láthatod. A BMW-nél mutattak is egy pár példát, hogyan fognak megjelenni a plakátokon, online és papíron a jövőben, és szerintünk egyértelműen menőbb lett az eredmény.

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.