Lehet, hogy ez nyerőbb, mint a gépjárművezető személyek intézkedés alá vonásáról szóló közlemények szóhasználata.

Nagy hülyeség, ettől még sokan gondolják, hogy az autóvezetés ideális időszak arra, hogy posztoljanak valamit a Facebookra, Instagramra, akárhová – ha már úgyis a kocsiban ülnek, lehetőleg azt, hogy milyen bátrak, milyen gyorsan mennek, mennyire jól néznek ki a vezetőülésben. A szerencsések megússzák, a többiek balesetet szenvednek, vagy akár tömegbalesetet okoznak: tavaly májusban kilencen haltak meg, mert a sofőr inkább a Facebook-élőzésre koncentrált.

Szóval a rendőrségi kampány szükségessége nem lehet kérdéses. Az viszont már az, milyen módon lehet elérni azokat, akik hajlamosak lehetnek vezetés közben posztolni. Valószínűleg tényleg a fiatalabb korosztály a leginkább veszélyeztetett (és veszélyeztető), elképzelhető, hogy nekik nem statisztikákat kell mutogatni, hanem odavágni eléjük egy videót Twitteren, és írni alá valamilyen trendi (?) szöveget:

Nagyot mennek mostanában a rendőrség kreatívjai:

Sheldon Cooperrel kampányol a magyar rendőrség

KRESZmenők címmel indít új sorozatot az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottság.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés