Lehet, hogy ez nyerőbb, mint a gépjárművezető személyek intézkedés alá vonásáról szóló közlemények szóhasználata.
Nagy hülyeség, ettől még sokan gondolják, hogy az autóvezetés ideális időszak arra, hogy posztoljanak valamit a Facebookra, Instagramra, akárhová – ha már úgyis a kocsiban ülnek, lehetőleg azt, hogy milyen bátrak, milyen gyorsan mennek, mennyire jól néznek ki a vezetőülésben. A szerencsések megússzák, a többiek balesetet szenvednek, vagy akár tömegbalesetet okoznak: tavaly májusban kilencen haltak meg, mert a sofőr inkább a Facebook-élőzésre koncentrált.
Szóval a rendőrségi kampány szükségessége nem lehet kérdéses. Az viszont már az, milyen módon lehet elérni azokat, akik hajlamosak lehetnek vezetés közben posztolni. Valószínűleg tényleg a fiatalabb korosztály a leginkább veszélyeztetett (és veszélyeztető), elképzelhető, hogy nekik nem statisztikákat kell mutogatni, hanem odavágni eléjük egy videót Twitteren, és írni alá valamilyen trendi (?) szöveget:
Most komolyan siracc, tesám?
Ne posztolga$$, miközben megy a drive, vezérostyám! ? ??#DriveSafe #selfies #instastory pic.twitter.com/7YvLWm3Mtc— Magyar Rendőrség (@police_HU) 2019. március 28.
Nagyot mennek mostanában a rendőrség kreatívjai: