Lehet, hogy ez nyerőbb, mint a gépjárművezető személyek intézkedés alá vonásáról szóló közlemények szóhasználata.

Nagy hülyeség, ettől még sokan gondolják, hogy az autóvezetés ideális időszak arra, hogy posztoljanak valamit a Facebookra, Instagramra, akárhová – ha már úgyis a kocsiban ülnek, lehetőleg azt, hogy milyen bátrak, milyen gyorsan mennek, mennyire jól néznek ki a vezetőülésben. A szerencsések megússzák, a többiek balesetet szenvednek, vagy akár tömegbalesetet okoznak: tavaly májusban kilencen haltak meg, mert a sofőr inkább a Facebook-élőzésre koncentrált.

Szóval a rendőrségi kampány szükségessége nem lehet kérdéses. Az viszont már az, milyen módon lehet elérni azokat, akik hajlamosak lehetnek vezetés közben posztolni. Valószínűleg tényleg a fiatalabb korosztály a leginkább veszélyeztetett (és veszélyeztető), elképzelhető, hogy nekik nem statisztikákat kell mutogatni, hanem odavágni eléjük egy videót Twitteren, és írni alá valamilyen trendi (?) szöveget:

Nagyot mennek mostanában a rendőrség kreatívjai:

Sheldon Cooperrel kampányol a magyar rendőrség

KRESZmenők címmel indít új sorozatot az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottság.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Már készül az Audi Q3 új generációja Győrben

A dekadencia művészete – Citroën C6

Stílus és teljesítmény a legtisztább formában – Maserati MCPura

További cikkeink a témában
Kiderült, hogy átadnánk-e már a kormányt az önvezető rendszereknek.
Hirdetés