Íme a gyűlölet legőszintébb megnyilvánulása: az olasz üzletember szétverte a BMW-jét, majd megjavíttatta, hogy a Genfi Autószalon előtt újra szétverhesse.

Az iráni származású olasz üzletembernek állítólag a kocsi SMG-váltójával volt baja, az olasz BMW-szerviz pedig elkövette azt a hibát, hogy Hadit a problémájával együtt megpróbálták átpasszolni a német anyavállalatnak. Na ez nem volt jó ötlet, ugyanis a felbőszült üzletember az elmúlt fél évben végiglátogatta a nagyobb autószalonokat, hogy egy különleges vírusmarketinggel hirdesse a BMW szolgáltatásait. Genfben egyébként a pusztítást társára, Thomas Brunnerre bízta, akinek láthatóan komoly gyakorlata van a pöröly használatában.

Bár el tudnánk képzelni ennél akkurátusabb pusztítást is, a BMW-nek nyilván így sem túl jó reklám, hogy miközben bent éppen az M3-ast meg az Active Tourert próbálják hirdetni, a csúcsmodelljüket az autószalon bejárata előtt veri szét kalapáccsal egy öregedő Conan. A performansz ráadásul ezúttal olyan, az autón elhelyezett feliratokkal is kibővült, mint például "Elpazaroltatok öt évet az életemből" vagy "Szégyelljétek magatokat! Miféle termék ez?", csak hogy biztosan mindenki értse, miről van szó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
53% Igen, de menedzselhető.
37% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés