Kincs a használtautó-piacról.

Baby Benznek hívták (csúfolták?) a maga idejében a W 201-es jelű 190-est, a C osztály elődjét, mivel a Mercedesnek addig ez volt a legkisebb limuzinja. Piaci igény volt rá, igazi sikermodell lett – azóta kiderült, még nála kisebb Mercedesekre is van kereslet –, a nyolcvanas évek elejétől 1993-ig gyártották.

Ahogyan a nyolcvanas évek autói általában, a W 201-es is a hullámvasút felfelé tartó felén van már: a szép példányok ára erősen emelkedik, főleg, ha nagyobb motort és sok extrát szereltek bele. A képeken látható darab is ilyen: 2.5-16, vagyis 2,5 literes, négyhengeres, tizenhat szelepes benzines, légkondival, automata váltóval, két személyre formázott hátsó ülésekkel, és 107 ezer kilométerrel.

Ilyen futásteljesítménnyel, ha gondos a gazda, a kocsinak újszerűnek kell lennie, akkor is, ha idén tölti be a harmincat. Ennek gondos gazdája volt. Ez látszik rajta-kívül belül – és ez látszik az árcéduláján is:

6 900 000 forintért hirdetik.

Brutális? Annak tűnik, ám az árak itt tartanak: a mértékadó Classic Data szerint kettes állapotban 22 700 euró ennek a konfigurációnak az értéke (a gyári újnak megfelelő 1-es állapotban 40 ezer euró), az utóbbi öt évben 61 százalékkal nőtt az ára.

Ha úgy nézzük, hétmillióért lehet egy olyan újszerű kocsink, amelynek nem csökken az értéke, hanem nő…

Ez is érdekelhet:

(Forrás: Használtautó.hu)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés