A hatkerekű Tyrrell P34 modernizálva, glóriásítva.

Sean Bull dizájner gondolt egyet, és az F1 valaha volt legkülönlegesebb autóját öltöztette modern köntösbe:

Korábban egyébként több istálló is tervezett hatkerekű F1-es versenygépet – például a Ferrari is –, de a Tyrrell Racing a tervezésen túljutva a hetvenes évek közepén éles helyzetben is bevetette a P34-et. Igaz, túl sok siker nem fűződik a hozzá, az 1976-os Svéd Nagydíj volt az egyetlen, de rögtön kettős győzelme a modellnek. A világbajnokságon végül a csapat két pilótája, Jody Scheckter és Patrick Depaillera harmadik és a negyedik helyen végzett, míg a konstruktőröknél a harmadik hely jött össze az istállónak, ami végül is nem olyan rossz.

Az 1983-as szabályváltoztatások óta viszont már nem lehet ilyen autót építeni.

Sean Bull egyébként eléggé rajta van a dolgon amúgy...

Nem is tudnánk máshogy elképzelni az ikonikus F1-es versenyautó visszatérését

A Hesketh 308 megvan? Modern változata elég nagyot ütne.

(Fotó: Twitter, Pinterest)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Laurin és Klement ma ezzel utazna – Škoda Superb Combi L&K-teszt

Itt van a Tesla önvezető taxija

A világ legnagyobb autógyártója visszatér az F1-be

További cikkeink a témában