Évtizedekig az egyik legnépszerűbb autó volt a Passat, most pedig a Volkswagen annyira nem törődik vele, hogy a munkát kiadta a Škodának, akik csináltak egy nagyon jó Superbet, és egy felejthető Passat kombit Európának. Kínában viszont egészen más a helyzet, ott bemutatták a Passat Pro szedánt.

Hosszított tengelytávval és hagyományos háromdobozos formával szedán is készült Kínában az új Volkswagen Passatból, mely így tökéletesen igazodik a helyi igényekhez. Az öt méteren is túlnyúló hossza közel kilenc centiméterrel tesz túl az európai Passat Varianton, a tengelytáv pedig három centiméterrel nagyobb, így alulról karcolja a 2,9 métert.

Nincs meg benne egy luxuslimuzin kényeztető komfortja, de lábtér van bőven a Passat Próban.

Nincsenek hátsó kijelzők vagy elfektethető fotelek, csak masszázsfunkció elérhető, de a Volkswagen Passat szedán változatában bőven el lehet nyújtózni, és az utasok sem egy légtérben vannak a csomagjaikkal. A kínai Passat műszerfalán viszont a digitális óracsoport és a központi kijelző mellett egy utasoldali érintőképernyő is van.

Kétféle motorral elérhető a Volkswagen Passat Pro, a gyengébbik az 1.5 TSI 160 lóerős változata, az erősebbik pedig a 2,0 literes, turbós benzinmotor 220 lóerővel. Mindkettőben hétfokozatú duplakuplungos váltó van, és kizárólag az első kerekek hajtottak. Később egy plug-in hibrid is csatlakozik a kínálathoz.

Ez is érdekelhet:

Minden eddiginél nagyobb lett az új Volkswagen Passat

Csak kombiként lesz kapható a Passat utolsó generációja.

Kínában készül a kínaiaknak a BMW hosszított X3-asa

Több lábtér kell a kínai piacra, ezért megnyújtották az X3-ast.

Élesebb hot hatch lett a megújult Volkswagen Golf R

Drift móddal és 333 lóerővel szórakoztatja a vezetőt a legizmosabb Golf.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

Amikor a világ legnagyobb autóversenyzői a Népligetben nyomták

További cikkeink a témában