Nem az unalom volt Max Verstappen legnagyobb problémája a monacói futamon.

A Monacói Nagydíjon az első tíz helyezettjének sorrendje nem változott az időmérőhöz képest, ami egyáltalán nem meglepő, hiszen a monte-carlói pálya a versenynaptár egyik legszűkebb helyszíne, vagyis nem sok előzést hozó pályáról van szó.

Képeken a Monacói Nagydíj óriási elsőkörös drámája

Még az első kört sem tették meg a pilóták a Monacói Nagydíjon, máris piros zászlóval kellett megszakítani a versenyt. Mutatjuk, miért.

Mindez azt is jelentette, hogy a címvédő Max Verstappen a hatodik helyről rajtolva a hatodik helyen ért célba, a háromszoros világbajnok pedig kifejezetten unalmasnak tartotta a 78 körös futamot, amin egy bizarr dolog – ha nem is nehezítette, de mindenképpen – kényelmetlenebbé tette számra a versenyzést:

A piros zászlós megszakítás megölte az egész stratégiát. (...) Rendkívül unatkoztam a futam során, és már a 20. kör óta vécére kellett mennem. Ez nem kellemes, főleg egy olyan autóban, ami minden irányba pattog.”

Ami viszont egészen biztosan érdekel még, hogy végül mi lett ezzel a dologgal. Nos, Verstappen elmondása szerint kibírta a verseny végéig, leintés után viszont az első útja a mellékhelyiségbe vezetett. Jó tudni, hogy ő is emberből van.

(Forrás: Racingnews365.nl, fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Egy merőben váratlan helyre igazolhat Sainz

Vadnak tűnik ez a forgatókönyv, de logikus választás lenne Carlos Sainz Jr. részéről.

Sergio Pérez kikosarazta a Red Bull ajánlatát

Visszaült a nyeregbe Sergio Pérez?

Verstappen

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés