Az austini futammal ellentétben, amikor a Red Bull jelentette fel a Ferrarit annak szerintük gyanúsan kiemelkedő motorteljesítménye miatt, az FIA most magától kezdett el vizsgálódni az olasz istállónál ugyanabban az ügyben.
Legalábbis az Auto Motor und Sport arról ír, hogy a Brazil Nagydíj után a szövetség három különböző autó, egy Ferrari, egy Ferrari-motoros csapat (Haas vagy Alfa Romeo) és egy másik gyártóhoz köthető istálló üzemanyagrendszerének bizonyos alkatrészeit is lefoglalta.
Az FIA arra kíváncsiak, hogy a három istállótól bekért (az üzemanyagátfolyás-mérő szenzor és a motor között található) alkatrészek miben térnek el egymástól, főleg a Ferrari és partnercsapata esetében. Azért ez az érdekesebb, mert a jelenlegi szabályok értelmében teljesen azonos motor kell kapnia a gyári és a partnercsapatnak is, az erőfölény azonban csak a Ferrarinál volt tapasztalható.
Ha már szóba került a Brazil Nagydíj és a Ferrari...
(Forrás: Autosport, M4 Sport, fotó: Scuderia Ferrari)