Megérkezett a Volkswagen kisautójának modellfrissített változata, ami még inkább hasonlít a Golfra, és a megújult Polo szériafelszereltsége is a nagyobb kategóriákat idézi.
Mintha csak nemrég lett volna, amikor Berlinbe utaztunk a Volkswagen Polo bemutatójára, pedig csaknem négy év telt el, úgyhogy eljött az ideje a modellfrissítésnek.
A német kisautó ötödik generációja még mindig megállja a helyét a kategóriájában, ezért csak a részleteken kellett igazítani, és ha már belefogtak, akkor a felszereltségét is gazdagították.
Megtartotta az élre vasalt stílusát a Polo, de azért könnyen felismered majd az új évjáratot.
A megújult és már szériában LED-es fényszóró nappali menetfénye a hűtőmaszkon is folytatódik, és hátul is szélesebbek lettek a lámpák, amivel szintén a Golfra emlékeztet a Polo. A kínálatba új színek is érkeztek, és a képeken látható lila elég merész.
Hagyományos számlapok már nem lesznek a Polóban, széria lett a digitális műszeregység,
ami 8 vagy 10,25 colos méretben elérhető. A középkonzolon lévő érintőképernyő 6,5 és 8 colos helyett felárért 9,2 colos is lehet, és a Volkswagen kisautója is megkapta az érintőpaneles kétzónás automata klímát, amit például a megújult Arteonban láthattunk.
A korábbi felszereltségi szintek az új Golfban is látott változatoknak adták át a helyüket.
A Style kivitelben széria a LED-es mátrixfényszóró és a vezeték nélküli telefontükrözés, és újdonság a sportos stílusú R-Line, amihez 16 colos könnyűfém kerekek, és sajnos álkipufogóvégek is járnak. A navigációs rendszer akár utólag is megrendelhető.
Bővítette a Volkswagen a biztonsági felszerelések sorát, az aktív vészfékező mellett széria lett a sávtartó rendszer, az új prediktív adaptív tempomattal pedig
a kanyarok előtt is képes automatikusan lassítani, ezzel akár 2-es szintű önvezetésre is alkalmas, a kisautók között elsőként.
Újdonság még az első utasok közti légzsák, amit az új Jazzben és Yarisban is láthattunk.
Nem sokat változott a motorkínálat, ahol az egyliteres, háromhengeres benzinmotort találjuk alapból 80 lóerővel, vagy turbóval 95 és 110 lóerővel, az előbbihez opció, az utóbbihoz széria a hétfokozatú duplakuplungos váltó. A Volkswagen nem kínál többé dízelmotort a Polóhoz, helyette a földgázüzemű 1.0 TGI-t ajánlja 90 lóerővel.