A kilencvenes években az egyik legmenőbb terepjáró volt a Pajero, mára csak a legelszántabbak vesznek belőle. Ezen változtatna az új, amire már zöld rendszám kerülhet.

GT-PHEV a neve annak a tanulmányautónak, amit a Mitsubishi a párizsi autószalonra készített. A méretei és szögletes stílusa árulják el, hogy az új Pajero előzeteséről van szó. A típusnak nálunk is nagy tekintélye volt a városi szabadidő-terepjárók megjelenéséig, de azóta mérséklődött a kereslet iránta. Az utódja azonban a most bemutatott prototípus alapján új irányba indul: még mindig nagyon nagy lesz, de már zöld rendszám is kerülhet rá.

Motorból ugyanis négyet is találunk a fedélzeten, amiből három elektromos. Két darab 61 lóerős villanymotor mozgatja a hátsó kerekeket, és egy 123 lóerős elektromotor került az első kerekekhez. Az akkumulátor 25 kilowattórás, nagyjából akkora, mint amit egy Leaf alatt is találunk, de ha kimerülne, akkor még egy 2,5 literes benzinmotor is segíthet a töltésben. 120 kilométert megy el tisztán elektromosan, de benzines segítséggel tízszer annyit, ami újra vonzóvá teheti a legújabb Mitsubishit.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés